Menu

شایعه: تاریخ پخش اپیزود جدید State of Play که بر روی The Last of Us Part 2 تمرکز می‌کند مشخص شد؛ اعلام تاریخ انتشار بازی؟ – بروزرسانی شد

بروزرسانی: به نقل از Pushsquare، چندین ساعت از پخش این شایعه می‌گذرد و کمپانی Sony هیچ تاریخی برای پخش اپیزود سوم State of Play اعلام نکرده است. بنابراین، شانس بسیار کمی وجود دارد که تا چند ساعت آینده نیز خبری در این مورد به صورت رسمی منتشر شود و به نظر می‌رسد که این شایعه واقعیت ندارد. اینکه تریلر جدیدی از The Last of Us Part 2 تا آخر این هفته پخش می‌شود یا خیر هنوز مشخص نیست و باید صبر کنیم، اما قضیه‌ی State of Play تقریبا منتفی است.

همانطور که روز گذشته در این خبر خواندید، یک وبسایت اسپانیایی ادعا کرد که طی هفته‌ی جاری، The Last of Us Part 2 نمایش جدیدی دریافت کرده و تاریخ انتشار آن نیز مشخص خواهد شد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، این منبع اسپانیایی گفته است که اپیزود سوم برنامه‌ی State of Play طی چند روز آینده پخش خواهد شد. به طور دقیق‌تر، این برنامه در تاریخ 30مه(پنجشنبه 9 خرداد) پخش شده و ظاهرا، بر روی بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 تمرکز می‌کند.

اگر قرار باشد تا از تاریخ عرضه‌ی ساخته‌ی ناتی‌داگ همراه با تریلر و اطلاعاتی جدید رونمایی شود، پس اختصاص دادن یک State of Play به این بازی منطقی به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که هنوز Sony به صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده و تمامی این‌ها در حد شایعه می باشد. البته، فردا منتظر تریلر جدید دیگر عنوان انحصاری PS4 یعنی Death Stranding باشید.