Menu

CD Projekt در حال حاضر برنامه‌ای برای پشتیبانی از ماد‌های Cyberpunk 2077 ندارد و بر روی عرضه بازی تمرکز کرده است


مارسین مومونت، مدیر انجمن‌های جهانی CD Projekt درباره پشتیبانی این استودیو از ماد‌های Cyberpunk 2077 صحبت کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از comicbook در حالی که دو هفته به آغاز رویداد E3 باقی مانده، بسیاری از طرفداران مشتاق این هستند که پیش از آغاز رویداد اطلاعاتی از بازی‌ها منتشر شوند. یکی از بازی‌هایی که در این رویداد حضور خواهد داشت Cyberpunk 2077 از استودیو CD Projekt است.

مومونت در یکی از انجمن‌های رسمی CD Projekt درباره پیشتیبانی از ماد‌های این بازی پس از عرضه آن صحبت کرد و تایید کرد که این استودیو در حال حاضر برنامه‌ای برای پشتیانی از ماد‌های بازی ندارد.

"می‌خواهم درباره جزئیات این بحث صحبت کنم. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای به اشتراک گذاری نداریم. به طور مشخص علاقه‌مند هستیم که در آینده از جامعه‌ای که در این حوزه فعالیت می‌کنند پشتیانی کنیم اما در حال حاضر تنها می‌خواهیم که بر روی عرضه بازی تمرکز کنیم. امیدوارم که این موضوع جواب ما به این بحث را مشخص کند."

هرچند که صحبت‌های مومونت برای افرادی که علاقه‌مند بودند که ماد‌های مختلفی از بازی را تجربه کنند تا حدودی ناخوشایند است اما همچنان این احتمال وجود دارد که پس از عرضه بازی، CD Projekt از این بخش پشتیبانی کند اما در حال حاضر تمرکز استودیو تنها بر روی عرضه بازی است.

Cyberpunk 2077 برای عرضه بر روی PC، Xbox One و PS4 در مرحله توسعه قرار دارد و زمان عرضه آن در حال حاضر مشخص نیست.