Menu

سرویس Ubisoft Pass به صورت ناگهانی برروی وبسایت Ubisoft ظاهر شد؛ آیا شاهد سرویسی همانند EA Access خواهیم بود؟

به نظر می‌رسد ساعاتی پیش سایت فروشگاه رسمی شرکت Ubisoft به صورت اشتباه خبر از وجود سرویسی جدید به نام Ubisoft Pass داده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از VG247، یکی از اعضای انجمن‌های ResetEra شاهد تصویری بوده از Ubisoft Pass Premium بوده که احتمالا حاکی از سرویسی جدید از این ناشر فرانسوی است.

این تصویر برای مدتی کوتاه در وبسایت Ubisoft قابل رویت بوده ولی مدتی بعد حذف شد. اگرچه، دسته‌بندی سرویس‌های Ubisoft که این تصویر در آن قرار داشته هم‌چنان باقی مانده است؛ Ubisoft در حال حاضر هیچ سرویس عضویت‌داری را ارائه نمی‌کند پس احتمال اینکه شاهد اولین آن باشیم زیاد است.

در کل به نظر می‌رسد با سرویسی همانند EA Access روبرو باشیم و بازیکنان از طریق این سرویس بتوانند برخی از بازی‌های Ubisoft را با قیمتی کم و یا زودتر از بقیه تجربه کنند. Premium نیز اینجا احتمالا به معنای درجه عضویت بالاتر و امکانات بیشتر برای کاربران است.

مجموعه‌ی بازی‌های Ubisoft برای ارائه چنین سرویسی بسیار مناسب است و حتی می‌توان گفت که بیشتر از EA مناسب ارائه چنین سرویسی است. به هر جال باید صبر کرد و دید که آیا Ubisoft در هفته‌های آینده یا E3 از این سرویس رونمایی خواهد کرد یا نه!

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.