Menu

بازی جدید Contra برای PS4 و Xbox One و Nintendo Switch عرضه می‌شود

اینطور به نظر می‌رسد که Konami می‌خواهد یا یک بازی جدید از سری‌بازی Contra را برای PS4 و Nintendo Switch و Xbox One بسازد یا ریمستر و بازسازی یکی از بازی‌های قبلی را عرضه کند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook به طور حتم Konami مشغول کار بر روی سری‌بازی Contra است که این خبر صد در صد هواداران بازی‌های قدیمی را خوشحال کرده است. این خبر از یکی از فروشگاه‌های فروش بازی آلمان به نام NetGames درز پیدا کرده است. در آن فروشگاه یک بازی Contra برای پلتفرم‌های PS4 و Xbox One و Nintendo Switch لیست شده است. بیش از این جزئیات دیگری از بازی اعلام نشده است.

همانطور که می‌دانید خبر‌هایی که از فروشگاه‌های معتبر مانند Amazon و Best Buy نباشند قابل اعتماد نیستند اما چون NetGames فروشگاه بزرگی در آلمان است پس می‌توان تا اندازه‌ای به آن اعتماد کرد. تاریخی که برای عرضه‌ی این بازی در این فروشگاه اعلام شده 29 آگوست 2019 (7 شهریور 1398) روز پنج شنبه است. با اینکه معمولا بازی‌ها را در روزهای سه شنبه و جمعه وارد بازار می‌کنند در روز‌های پنج شنبه نیز بازی‌های زیادی عرضه شده‌اند. با این حال باز هم احتمال دارد این خبر واقعیت نداشته باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند Contra چه عنوانی است:

این بازی اولین بار در سال 1987 برای دستگاه‌های Arcade که با انداختن سکه داخل آن بازی می‌کردند، عرضه شد. سبک این بازی run and gun shoot-em (دویدن و با تفنگ شلیک کردن) است که Konami آن را ساخته است. از این سری‌بازی تا حالا 13 بازی ساخته شده است و آخرین بازی از این سری به سال 2011 بر می‌گردد.