Menu

به احتمال زیاد خبر‌هایی از Fable 4 در مراسم E3 ارائه خواهد شد

دو روز پیش سایت Mixer بازی Fable 4 را به طور اتوماتیک به لیست بازی‌های استریم اضافه کرد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook همانطور که شما می‌دانید Mixer اسم بعضی از بازی‌ها را به طور اتوماتیک به لیست بازی‌های قابل استریم اضافه می‌کند و بازی Fable 4 در لیست ظاهر شد. یکی از کاربران Reddit این اتفاق را مشاهده کرده است و اینطور به نظر می‌رسد که قبل از اینکه بازی منتشر شود اسم بازی اضافه شده است پس احتمال دارد فقط یک اشتباه باشد اما بعضی‌ها فکر می‌کنند که این نشانه‌ای باشد برای اینکه این بازی در مراسم E3 خبر‌های جدیدی از آن منتشر شود.

چند سالی است که این بازی در استدیو دوم Playground Games در حال ساخت است. اولین خبر در مورد Fable 4 در سال 2017 متشر شد و از آن مدت به بعد هر از چند گاهی خبر‌هایی از آن به بیرون درز پیدا می‌کرد. در ماه اخیر هم خبری از این بازی منتشر شد که از عرضه‌ی این بازی برای نسل بعد کنسول‌ها خبر داد و همچنین خبر‌های بیشتری قرار شد در مراسم E3 ارائه شود. حتی بعضی از عوامل داخل استدیو فکر می‌کنند که شاید به این مراسم E3 نیز نرسند پس به احتمال زیاد ما Fable 4 را تا سال 2021 نخواهیم دهید.

البته همه‌ی این خبر‌هایی که قبل از E3 پخش می‌شوند قابل باور نیستند و ما فقط باید منتظر خود مراسم باشیم تا ببینیم کدام خبر‌ها درست و کدام نادرست هستند.