Menu

توسعه‌دهنده: هم‌اکنون Cross-Play یک تهدید برای انحصارگرایی است ولی در آینده به موضوعی عادی تبدیل خواهد شد

با گذشت هر روز، قابلیت Cross-Play و بازی‌کردن گیمرها با یکدیگر بدون توجه به پلتفرم تبدیل به موضوعی مهم‌تر می‌شود. و با اینکه برخی از صاحبان پلتفرم‌ها مقابل این قابلیت و رواج‌ پیدا‌کردن آن مقاومت می‌کنند، به نظر می‌رسد دیوار پیرامون پلتفرم‌ها در نهایت برداشته خواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، به تازگی توسعه‌دهندگان بازی Clan N در مصاحبه‌ای اذعان داشته‌اند که این مقاومت و به نوعی دیوارساختن دور پلتفرم‌ها برای مدت بسیاری باقی نخواهد ماند. البته آن‌ها قبول داشتند که اگر از دید Sony به این موضوع نگاه کنیم، مخالفت و مقاومت در برابر Cross-Play طبیعی به نظر خواهد رسید اما در کل در آینده‌ای نزدیک Cross-Play عملی خواهد شد و نمی‌توان از آن فرار کرد.

"ما می‌توانیم درک کنیم که از دید صاحبان پلتفرم، این تهدیدی برای انحصارگرایی آن پلتفرم است. ولی این موضوع و درخواست‌های به وجودآمده پیرامون Cross-Play نشان می‌دهد که این موضوع در آینده‌ای نزدیک تبدیل به موضوعی عادی خواهد شد؛ ما بر این باوریم که تمامی پلتفرم‌ها در نهایت با این قضیه کنار خواهند آمد. درست همانند عرضه بازی‌های مستقل برروی کنسول‌ها؛ چیزی که تا چند سال گذشته خیلی شاهد آن‌ نبودیم. "

البته همان‌طور که می‌دانید هم‌اکنون بازی‌هایی نظیر Fortnite و Rocket League از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند و اخیرا بازی Dauntless نیز با پشتیبانی کامل از ویژگی‌های Cross-Platform منتشر شده است. باید صبر کرد و دید که در آینده چه بازی‌هایی به این لیست کوتاه اضافه خواهند شد.

بازی Clan N در تاریخی نامعلوم در سال 2019 برای پلتفرم PC منتشر خواهد شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.