Menu

در حال حاضر Blizzard بیش از هر زمان دیگری در تاریخ خود عناوین در حال توسعه دارد


جی.آلن برک، رئیس کمپانی Blizzard اعلام کرد که تعداد عناوین در حال توسعه این شرکت بیش از هر زمان دیگری در تاریخ Blizzard است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، برک در گفت‌و‌گویی با Forbes‌ درباره عناوین در حال توسعه و تولیدات جدید این شرکت گفت:

"بی صبرانه منتظر این هستیم که هر چیزی که بر روی آن کار می‌کنیم را به اشتراک بگذاریم. در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری در طول تاریخ Blizzard، بازی‌هایی داریم که در حال توسعه هستند. این عناوین شامل بازی‌هایی از سبک‌های هسته هستند که برای پلتفرم‌های اصلی مانند PC و کنسول‌ها در کنار پلتفرم موبایل در حال توسعه‌اند. دلیل اینکه تمرکزمان بر روی اولویت‌های توسعه را گسترش دادیم این است که متوجه شده‌ایم که ساخت تعداد عناوین بیشتر کافی نیست. اگر با عرضه بازی‌ها نتوانیم به استاندارد‌های خودمان برسیم، انجام این کار بی معنی است. همواره داشتن یک IP جدید هیجان‌انگیز است و دلایل بسیاری وجود دارد که بر روی آن کار کنیم. همانند توسعه‌دهندگان علاقه‌مند هستیم که به همان دلایلی که بازیکنان دوست دارند بازی جدیدی را بازی کنند، ما نیز بر روی چیز‌های جدید کار کنیم. در پایان مهم‌ترین چیز برای ما ساخت عنوانی بزرگ است. یک تجربه فوق‌العاده هم می‌تواند از یک IP جدید حاصل شود و هم می‌تواند از یک عنوان قدیمی محبوب به دست بیاید. این چیزی است که بالاتر از صرف ساختن یک IP جدید، همواره هدف‌مان بوده است."

هر چند که عدم ساخت یک بازی جدید از سوی Blizzard کاملا قطعی نیست اما برک تایید کرد که در حال حاضر کمپانی بر روی هیچ بازی واقعیت مجازی کار نمی‌کند.

"اولین شرکتی نیستیم که بازی‌های واقعیت مجازی فوق‌العاده خواهد ساخت. ما می‌خواهیم از دیگر عناوین VR درس بگیریم. روزی VR به پلتفرم مهم‌تری تبدیل می‌شود و معتقدم که که در آن زمان برای انتخاب بازی مناسب برای این پلتفرم و عرضه آن به مردم تصمیم خواهیم گرفت."

با توجه به صحبت‌های برک به نظر می‌رسد که احتمالا Blizzard عنوان جدیدی را برای توسعه در نظر ندارد که البته موضوع غیر منتظره‌ای نیست چرا که این کمپانی عناوین محبوب بسیاری نظیر Overwatch، Diablo، World of Warcraft و Hearthstone دارد که می‌تواند آنها را گسترس بدهد.