Menu

با گذشت یک هفته از زمان عرضه، تا کنون 5 میلیون نفر بازی Dauntless را تجربه کرده‌اند

در حال که 6 روز از زمان عرضه Dauntless، بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) استودیو Phoenix Labs می‌گذرد، طبق اعلام حساب رسمی بازی در توئیتر، 5 میلیون بازیکن در سراسر جهان این عنوان را بازی کرده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers بازی Dauntless یک عنوان رایگان در سبک بازی Monster Hunter است که از قابلیت cross-play و cross-progression در میان تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت‌‌ها بازیکنان می‌توانند پیشرفت‌های و مراحل انجام شده خود بر روی یک پلتفرم را بر روی پلتفرم‌های دیگر بازی ادامه دهند و بدون توجه به پلتفرم خود با یکدیگر بازی کنند. قابلیت ویس چت دیگر ویژگی است که برای بازیکنان پلتفرم های بازی فعال است. هرچند که به نظر می‌رسد این ویژگی برای بازی قابلیت کوچکی باشد اما با ورود به بازی متوجه خواهید شد که استفاده از آن در Dauntless بسیار جالب است.

در حال حاضر نسخه‌های Nintendo Switch و موبایل بازی نیز از سوی Phoenix Labs در مرحله توسعه قرار دارند. هر چند که فعلا جزئیاتی از این نسخه‌ها منتشر نشده اما پشتیبانی از قابلیت کراس-پلی در این نسخه‌ها نیز می‌تواند بسیار جالب باشد.

بازی Dauntless در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و از طریق فروشگاه Epic Games برای PC در دسترس است.