Menu

بازی Avengers احتمالا در E3 2019 توسط Square Enix معرفی می‌شود

طبق گزارشات، شرکت Square Enix قرار است تا در جریان نمایشگاه E3 2019 از بازی مورد انتظار خود یعنی Avengers که توسط استودیوی Crystal Dynamics در حال ساخت است، رونمایی کند. اگر به خاطر داشته باشید، در ماه ژانویه 2017 شرکت Square Enix از همکاری با کمپانی Marvel خبر داد که در جریان آن قرار است چندین بازی توسط استودیوهای این شرکت بر اساس کتاب‌های مصور شرکت Marvel ساخته شود. اولین و تنها بازی‌ای که فعلا طی این همکاری به صورت رسمی تائید شده است، پروژه‌ای بر اساس گروه انتقام جویان (Avengers) است که اعضای تیم توسعه دهنده‌ی سری Tomb Raider وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارند. این بازی در سال 2017 همراه با یک تیزر تریلر کوتاه معرفی شد و اعلام شد که در سال 2018 اطلاعات بیشتری راجع به آن به اشتراک گذاشته خواهد شد؛ اما با اینکه در سال 2019 هستیم، هنوز هم اطلاعات زیادی از این بازی نداریم. اکنون به نظر می‌رسد که قرار این بازی به زودی به طور کامل معرفی شود.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، شرکت Square Enix در چند وقت اخیر از طریق توئیتر اعلامیه‌هایی برای کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2019 منتشر کرده است که در آن‌ها نکات جالب و قابل توجهی به چشم می‌خورند.

شما در زیر می‌توانید تصاویر این اعلامیه‌ها را مشاهده کنید:

آیا شما هم متوجه شدید؟ اگر از طرفداران سری فیلم‌های Avengers باشید، حتما با جریان "سنگ‌های بی نهایت" آشنایی دارید. اگر به تابلوهای کناری در اعلامیه‌ها نگاه کنید، رنگ‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید که این ممکن است اشاره‌ای به سنگ‌های بی نهایت و در نهایت معرفی بازی Avengers باشد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا شما هم منتظر رونمایی از این بازی هستید؟