Menu

سیستم مورد نیاز بازی Conan Unconquered اعلام شد

در آذر ماه سال گذشته بود که در جریان رویداد Kinda Funny Game، استودیوی Petroglyph از بازی Conan Unconquered رونمایی کرد. پیش از این نیز این استودیو بر روی بازی‌هایی نظیر Command & Conquer و Dune 2 کار کرده بود و استودیوی کم سابقه‌ای در این زمینه به شمار نمی‌رفت. در این بازی کاربران باید باید با ساخت قلعه و هدایت ارتش با موج‌های مختلفی از دشمنان (از نظر تعداد و درجه سختی) مبارزه کنند. Conan Unconquered را می‌توان کاملا به صورت تک‌نفره و یا 2 نفره از طریق co-op و به صورت آنلاین تحربه کرد. گیم‌ پلی این بازی نیز به صورت Real-Time بوده ولی می‌توانید برای دستور دادن و یا ساخت سازه‌های جدید، بازی را متوقف کنید. کاربران باید بتوانند در کنار نبردهای خشن و خونین، مشکلات سازه‌های‌شان نظیر زیاد شدن اجساد و یا شیوع بیماری واگیر را نیز مدیریت کنند. کنترل و محافظت از منابع در مقابل حیوانات نظیر مارها و عقرب‌ها نیز تمرکز زیادی می‌طلبد. هنگامی که در بازی پیشرفت می‌کنید، قهرمانان افسانه‌ای بازی از جمله Conan، به روشی خاص قابل بازی شده و در این صورت نیز می‌توانید از توانایی‌های خاص هر کدام استفاده کنید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیوی Petroglyph از مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی نیز رونمایی کرد. همچنین در کنار اعلام این مشخصات، این استودیو اعلام کرد که تاریخ عرضه‌ی این بازی تغییر کرده و قرار است این بازی یک روز زودتر از موعد قبلی عرضه شود یعنی بازی در تاریخ 29 ماه می(8 خرداد ماه) عرضه خواهد شد. مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی به شرح زیر است :

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7، 8.1، 10
پردازنده: Core i3 (dual core) 3Ghz یا بالاتر
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: Intel HD Graphics 620 یا کارت گرافیکی با پشتیبانی از DX11 و داشتن 1GB حافظه
فضای خالی هارد: 10GB

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل (تنها 64 بیت): Windows 7، 8.1، 10
پردازنده: Core i5 (quad core) 3Ghz یا بالاتر
میزان حافظه مورد نیاز: 8GB
کارت گرافیک: Nvidia Geforce GTX 970 یا AMD RX580
فضای خالی هارد: 10GB

البته مشخص نشده است که سیستم مورد نیاز و پیشنهادی اعلام شده برای اجرای بازی بر روی چه کیفیت و فریمی مناسب است. بازی Conan Unconquered در تاریخ 29 ماه می(8 خرداد ماه) برای PC عرضه خواهد شد.