Menu

سازندگان The Division 2 قصد ندارند تا درجه‌ی سختی Raid این بازی را کاهش دهند

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، همین چندهفته‌ی پیش بود که اولین Raid بازی The Division 2 منتشر شد و همان طور که انتظار می‌رفت، پس از انتشار این Raid بسیاری از کاربران این بازی خیلی سریع به انجام ماموریت Operation Dark Hours مشغول شدند اما برخی از کاربران با سختی غیر قابل منتظره‌ای رو به رو شدند و نتوانستند این ماموریت را به پایان برسانند. البته این مورد بیشتر برای کاربران نسخه‌ی کنسولی این بازی پدیدار شد و کسانی که بر روی PC به تجربه‌ی این ماموریت پرداختند کمتر دچار مشکل شدند. به تازگی نیز و پس از گذشت مدتی از انتشار این ماموریت، یک تیم توانست این ماموریت را بر روی PS4 به پایان برساند و به همین منظور نیز Ubisoft در واکنش به بازخوردهای منفی زیاد کاربران نسخه‌ی کنسولی، اعلام کرد که این بازخوردها مورد توجه قرار گرفته و تیم سازنده‌ی بازی مشغول بررسی این موضوع هستند. حال اما به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، تیم سازنده‌ی بازی در استریمی اعلام کرد که آن‌ها قصد ندارند تا درجه‌ی سختی این Raid را کاهش دهند.

در همین راستا نیز کریس گنسلر (Chris Gansler)، یکی از اعضای تیم سازنده‌ی بازی گفت:

"به تازگی ما شایعاتی را در مورد تغییر درجه‌ی سختی Raid شنیده‌ایم ولی در حال حاضر ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر درجه‌ی سختی این Raid نداریم. ما می‌دانیم که انجام دادن ماموریت‌های این Raid بر روی کنسول‌ها سخت‌تر از PC است ولی با این حال ما از این شرایط موجود کاملا راضی هستیم. همان طور که قبلا گفتم، ما از زمان عرضه‌ی این Raid بازخوردهای زیاد و متفاوتی را دریافت کرده‌ایم اما با این حال فعلا این قصد را نداریم تا با ایجاد تغییرات مختلف تعادل بازی را بر هم بزنیم."

همچنین وی در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود بیان کرد که آن‌ها قصد دارند تا با عرضه‌ی یک بروزرسانی جدید یکی از باگ‌های مربوط به رفتار هوش مصنوعی را برطرف کنند. بازی The Division 2 هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.