Menu

بازی Rime را هم اکنون از طریق Epic Game Store به طور رایگان دریافت کنید

مدتی از شروع تخفیفات ویژه‌ی فروشگاه دیجیتالی Epic Games Store می‌گذرد و هم اکنون بازی جدیدی در این فروشگاه رایگان شده که صد درصد ارزش تجربه کردن را دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WccfTech، شرکت Epic Games به تازگی بازی ماجراجویی پلتفرمر پازل محور Rime را که توسط استودیوی اسپانیایی Tequila Works ساخته شده در فروشگاه دیجیتالی خود رایگان کرده است. این بازی حدود 2 سال پیش عرضه شده بود و توانست هم از طرف منتقدان و هم از طرف بازیبازان با واکنش‌های مثبتی رو به رو شود.

این بازی در ابتدا قرار بود تنها به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 عرضه شود، اما در سپتامبر 2016 اعلام شد که سازندگان همکاری خود را با شرکت Sony قطع کرده‌اند و این عنوان علاوه بر بر PS4 برای پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One نیز منتشر خواهد شد.

Rime در لیست پنجاه بازی برتر سال 2017 از نظر وب سایت Eurogamer، توانسته بود تا رتبه‌ی نوزدهم را به دست آورد. همچنین این بازی به خاطر موسیقی و صداگذاری خود در رویداد و مراسم‌هایی چون Golden Joystick Awards 2017 ، D.I.C.E Awards 2018 ،NAVGTR Awards 2018 و Game Audio Network Guild Wards 2018 نامزد دریافت جایزه شده بود، اما موفق به دریافت هیچ کدام نشد.

نظر شما راجع به این بازی چیست؟