Menu

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Team Sonic Racing؛ عنوانی سرگرم‌کننده که نتوانسته به خوبی از پتانسیل خود استفاده کند

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، چند روزی از انتشار آخرین نسخه از بازی‌های Sonic یعنی Team Sonic Racing برروی کنسول‌های PS4 ،Xbox One و Switch و پلتفرم PC می‌گذرد و از همین رو منتقدین نقدها و نمرات خود پیرامون این بازی را منتشر کرده‌اند.

در این عنوان بازیکنان را در نقش یکی از 15 شخصیت دنیای Sonic قرار گرفته و با استفاده از حقه‌ها و نیروهایی مختلف در مسابقاتی کارتی (Cart) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. توسعه این بازی برعهده Sumo Digital بوده و وظیفه نشر آن را نیز Sega برعهه داشته است.

در زیر با هم برخی از نقدها مهم بازی را بررسی می‌کنیم.

CGMagazine 95

Team Sonic Racing با ویژگی‌های خود سبب پیشرفت این ژانر می‌شود. تجربه این بازی برای طرفداران باز‌های مسابقات کارتی و Sonic ضروری است.

IGN 85

Team Sonic Racing در پیاده‌سازی مهم‌ترین فاکتور این سبک عالی عمل می‌کند: سرعت و تطابق آن با زمین‌های مسابقه. سیستم جدید بازی به خوبی فرمول این سبک را تکامل بخشیده همکاری در بازی را تبدیل به نکته‌ای مهم می‌کند. ویژگی‌های شخصی‌سازی بازی نیز فوق‌العاده هستند و سبب می‌شوند تا دلتان بخواهد زمان بیشتری در بازی صرف کنید. اگرچه تعداد شخصیت‌ها و هم‌چنین حالت Adventure Mode بازی می‌توانستند بهتر باشند ولی با این وجود Team Sonic Racing باز هم عنوانی سرگرم‌کننده و اعتیادآور است که نشان می‌دهد Sumo Digital عملکردی بسیار خوب داشته است.

GameCrate 83

Team Sonic Racing سرگرم‌کننده و لذت‌بخش بوده و طراحی و محتویات آن نیز بسیار خوب و کافی هستند. بازی در تمامی زمینه‌ها خوب است به جز مهم‌ترین بخش یعنی بخش Co-Op. و این همان چیزیست که از تبدیل شدن بازی به عنوانی فوق‌العاده جلوگیری می‌کند.

XGN 80

Team Sonic Racing عنوانیست که باید آن را یا به صورت Co-Op و یا آنلاین بازی کنید. بهترین را برای تجربه این بازی انجام‌دادن آن با دوستان‌تان است. مکانیک‌های تیم‌محور بازی در عین شلوغ‌بودن، تازه و سرگرم‌کننده هستند.

DualShockers 80

Team Sonic Racing بهترین اسپین‌آف سری Sonic تا به امروز است. حتی با وجود مشکلات مختلف در چندین بخش، به دلیل لذت‌بخش بودن گیم‌پلی از بازی بسیار لدت بردم و به نوعی توانستم مشکلات آن را نادیده بگیرم. Team Sonic Racing بدون شک ارزش تجربه‌کردن را دارد.

SpazioGames 79

Team Sonic Racing یک بازی مسابقه‌ای خوب است که علیرغم مشکلات اندکش توانسته ایده‌ی بازی به صورت تیمی را به خوبی پیاده‌سازی کند.

GamePro Germany 78

علاوه بر اینکه به نظرم طراحی زمین‌های مسابقه چندان خوب نیست، تعداد شخصیت‌ها هم کم بوده و رانندگی نیز چندان دقیق و لذت‌بخش نیست.

PlayStation LifeStyle 75

تعداد شخصیت‌های کم، زمین‌های مسابقه نه چندان خوب و مشکلات فنی و اجرایی سبب شده‌اند تا بازی نتواند به پتانسیل کامل خود دست پیدا کند. مطمئنا به خاطر ویژگی‌های جدید بازی انجام‌دادن آن را به همه پیشنهاد می‌کنم ولی اگر می‌خواهید به صورت آفلاین با دوستان‌تان بازی کنید، باید آماده مشکلاتی مختلف باشید.

God is a Geek 75

Team Sonic Racing بهترین بازی مسابقه‌ای کارت محور موجود در بازار نیست ولی مکانیک‌های خوب آن سبب اضافه‌شدن چیزی جدید به سبک شده است که تجربه بازی را خالی از لطف نمی‌کند.

Game Informer 73

Team Sonic Racing یک تجربه آسان و لذت‌بخش ارائه می‌دهد که با توجه به گیم‌پلی مناسب خود تا حدودی می‌تواند خود را از دیگر بازی‌های این سبک جدا کند. متاسفانه، هسته گیم‌پلی بازی عملکرد چندان خوبی ندارد و تا حدودی سرگرمی بازی را کنترل کرده و از آن کم می‌کند.

WCCFTech 71

Team Sonic Racingسایه‌ای از سری All-Stars Racing بوده و تنها برخی از شخصیت‌های آن را از دست داده است. بازی‌کردن این عنوان هم‌چنان لذت‌بخش است ولی خب برای تفریح بیشتر بهتر است 2 نفر دیگر را برای تجربه‌ی بازی در کنار خود داشته باشید.

Multiplayer.it 70

Team Sonic Racing یک بازی مسابقه‌ای کارت محور شایسته است که البته شباهت‌های بسیاری با سری Mario Kart دارد.

GameSpot 70

ماهیت Team Sonic Racing خوب است؛ کنترل ماشین‌ها نرم و آسان بوده و استفاده از آیتم‌ها در زمین‌های مسابقه‌ی خوب بازی لذت‌بخش است. البته بازی چندان چیز جدیدی برای ارائه ندارد ولی باز هم تا جایی که توانسته عملکرد خوبی دارد. مسابقات سریع و لذت‌بخش هستند و سیستم همکاری بازی نیز تلاش کرده فرمول حاضر در این سبک را تغییر دهد که همین سبب شده Team Sonic Racing تبدیل به یک بازی آرکید سرگرم‌کننده شود.

Metro GameCentral 60

لحظاتی در بازی وجود دارد که در 3 ثانیه از رتبه اول به ششم سقوط می‌کنید ولی خب چنین چیزهایی تا حدی بخشی از این سبک هستند. تنها کاری که می‌توانید بکنید همراه‌شدن با جریان بازی است.

Eurogamer Italy 60

Team Sonic Racing سومین نسخه در این سری کارت محور است که توسط Sega منتشر شده است. اما این بار همه چیز در مورد Sonic است؛ شخصیت‌ها و مکان‌های بازی به این سری محدود شده‌اند و سیستم شخصی‌سازی بازی نیز بسیار جالب است. حتی اگر گرافیک بهبود پیدا کرده باشد، محتویات و تجربه‌ی بازی قدمی رو به جلو باشند و بازی نیز در لحظاتی لذت‌بخش باشد، باز هم تجربه‌ی بازی نمی‌تواند اندکی به Mario Kart 8 Delux نزدیک شود.

GamesRadar+ 50

Team Sonic Racing علیرغم اندکی سرگرم‌کننده بودن، نمی‌تواند با دیگر بازی‌های کارت محور رقابت کند.

میانگین نمرات بازی در سایت متاکریتیک: 73

نظر شما چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.