Menu

با نقدها و نمرات بازی Total War: Three Kingdoms همراه باشید؛ یک تجربه‌ی جذاب دیگر

بازی Total War: Three Kingdoms که توسط استودیوی کار بلد Creative Assembly توسعه یافته و شرکت Sega وظیفه‌ی انتشار آن را دارد، امروز به صورت انحصاری برای پلتفرم PC منتشر شد. این عنوان که در سبک استراتژی تاکتیکی است، دوازدهمین نسخه‌ی اصلی از سری محبوب Total War است. همچنین استودیوی Feral Interactive اعلام کرده است که این بازی مدتی بعد، به جز سیستم عامل Microsoft Windows، برای macOS و Linux نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

استودیوی Creative Assembly در این نسخه تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده و بعضی از عناصر بازی از اول طراحی شده‌اند. همچنین تغییرات و اصلاحاتی در هوش مصنوعی و رابط کاربری (UI) بازی انجام شده است. اکنون که این بازی منتشر شده، بسیاری از وب سایت‌های مطرح گیمینگ جهان به نقد و بررسی این بازی پرداخته‌اند و شما در پردیس گیم می‌توانید خلاصه‌ای از این نمرات و نقد و بررسی‌ها را مشاهده کنید:

WccfTech: 100

" Total War: Three Kingdomsدر حال نزدک شدن به همان تجربه‌ی بی عیب و نقصی است که منتظرش بودید. این بازی همچنین توانسته تا تعادل فوق العاده‌ای میان 4X Strategy و توسعه شخصیت محور داستان سرایی خود ایجاد کند. مبارزات آن خشونت آمیز و خونین هستند و با انجام دوئل می‌توانید فرصت‌های تاکتیکی خود را افزایش دهید. توسعه‌ی شهر بازی اکنون محدودیت کمتری دارد و جذاب بیشتری به همراه می‌آورد، اما هنوز هم به فکر کردن نیاز دارد و همه‌ی آن‌ها در چین اتفاق می‌افتد که این بسیار شگفت انگیز است. همچنین طراحی رابط کاربری و منوها نیز بسیار عالی هستند. این بازی یک تجربه‌ی واقعی از سری Total War را ارائه می‌دهد و جزو بهترین‌های سری خود است."

IGN: 93

" Total War: Three Kingdomsاز مکانیک‌های شخصیت محور جذاب و هیجان انگیزی استفاده می‌کند تا بتواند یک کمپین استراتژی فوق العاده و چالش برانگیز را توسعه دهد."

Vandal: 92

"استودیوی Creative Assembly موفق شده تا همه چیز را مدیریت کند و بدون تغییر هسته‌ی اصلی بازی، یک تجربه‌ی جدید را ارائه بدهد؛ تجربه‌ای که یکی از بهترین‌های سری خود می‌باشد. این بازی واقعا فوق العاده است و ساعت‌ها محتوا در وجود دارد."

Metro Game Central: 90

"ترکیبی بسیار لذت بخش و واقع گرایانه از تاریخ و مبالغه گری که هر دو به طور شگفت انگیزی قابل دسترس و پر از عمق هستند و گزینه‌های جالبی را پیش رویتان می‌گذارند."

Game Star: 86

"Total War: Three Kingdoms یکی تضاد فوق العاده با سری Total War: Warhammer است."

BaziCenter: 85

" بعد از چند سال بالاخره یک نسخه تاریخی دیگر از سری Total War به بازار عرضه شد که جذابیت‌های موجود در آن می‌تواند مخاطب را ساعت‌ها پای خود میخکوب کند. Total War: Three Kingdoms با دست گذاشتن روی سوژه‌ای که هم جنبه‌های تاریخی و هم جنبه‌های اساطیری را پوشش می‌دهد، یکی از کاملترین نسخه‌های این سری را ساخته که تجربه آن بر تمامی بازیکنان به خصوص طرفداران سبک استراتژی واجب است."

Multiplayer.it: 80

"نوآوری‌های Total War: Three Kingdoms جزو نقاظ ضعف این بازی محسوب می‌شوند. این عنوان تجربه‌ی خوبی را از سری Total War ارائه می‌دهد، اما قطعا بهترین تجربه‌ی سری را نه."

Shacknews: 80

"در حالی که اعتراف می‌کن من واقعا هیچ وقت از طرفداران بزرگ این سری نبوده‌ام، اما Three Kingdoms را واقعا دوست داشتم."

Strategy Gamer: 80

"یک نسخه‌ی ارزشمند دیگر از سری Total War. نقاط قوت این بازی بسیار بیشتر از نقاط ضعف آن می‌باشند."

Guardian: 80

" Total War: Three Kingdomsیک بازی حماسی حیرت انگیز است که به خوبی نشان می‌دهد داستان‌های باشکوه درباره‌ی مردم هستند، نه پادشاهان."

Spazio Games: 78

" Total War: Three Kingdoms شاید بهترین کمپین را در سری خود داشته باشد، اما فاز تاکتیکال بازی این را خراب می‌کند."

PC Gamer: 78

"این بازی بهترین نسخه‌ی Total War نیست، اما روند طولانی آن خیلی هم بد نیست."

PCGamesN: 70

"تغییرات انجام شده در میدان نبرد نمی‌توانند آنچان تجربه‌ی وفاداری به سری Total War بسازند که هدفشان انطباق بازی‌های تاریخی این سری و Warhammer است. اما هنوز هم یک لایه استراتژی عمیقی در Three Kingdoms وجود دارد."

میانگین نمرات در Metacritic بر اساس 42 نقد: 83

نظر شما راجع به این بازی چیست؟