Menu

Mortal Kombat 11 به 1.8 میلیون نسخه فروش دیجیتالی رسید؛ درآمد 24 میلیون دلاری Apex Legends در ماه آپریل

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، گروه SuperData Arcare به تازگی گزارش ماهانه‌ی جدید ر خود را که مربوط به ماه آپریل است، منتشر کرده است که طبق آن، بازی Mortal Kombat 11 تا به حال 1.8 میلیون نسخه به صورت دیجیتالی بر روی تمام پلتفرم‌های خود فروش داشته است؛ این رقم یعنی که این بازی بهترین فروش را در زمان افتتاحیه‌ی کار خود داشته است. همچنین بازی Apex Legends هم همچنان به پولسازی خود ادامه می‌دهد و در جدول بهترین‌های SuperData شاهد بازی‌هایی چون Overwatch و Hearthstone در آن هستیم.

این گزارش به خوبی رشد بازار دیجیتالی بازی‌ها را نشان می‌دهد؛ به طور مثال بازی Mortal Kombat 11 که اکنون فروش دیجیتالی‌اش بر روی تمام پلتفرم‌های 1.8 میلیون نسخه است، پیش از این در سال 2015 و با نسخه‌ی قبلی خود یعنی Mortal Kombat X تنها موفق به فروش دیجیتالی 400 هزار نسخه‌ای شده بود.

بازی Apex Legends هم توانست در ماه آپریل 24 میلیون دلار درآمد داشته باشد تا بیش از یک چهارم درآمد ماه آپریل را از آن خود کند. بازی‌های Overwatch و Hearthstone هم با وجود عرضه‌ی محتوای جدید خود، به ترتیب افت درآمد 15 و 37 درصدی داشتند تا در نهایت، درآمد کلیشان نسبت به سال گذشته حدود 39 درصد کاهش پیدا کند.

علاوه بر آن جدیدترین بازی سری NBA 2K توانست تا میزان رشد درآمد حاصل از پرداخت درون برنامه‌ای خود را نسبت به سال گذشته حدود 101 درصد افزایش دهد که این رقم بسیار فوق العاده و چشمگیر است و می‌تواند یکی از دلایل از بین نرفتن و حذف نشدن این پرداخت‌ها از بازی‌ها شود.

شما در زیر می‌توانید جدولی که گروه SuperData برای آمار ماه آپریل 2019 تهیه کرده است را در زیر مشاهده کنید:

نظر شما در این رابطه چیست؟