Menu

Sony تایید کرد: بازیکنان PS5 می‌توانند با بازیکنان PS4 از طریق قابلیت Backwards Compatibility به تجربه‌ی یک بازی بپردازند

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Pushsquare، با وجود مورد انتظار بودن، اما توسط Sony به صورت رسمی تایید شد. بله، بازیکنان PS5 قادر خواهند بود به لطف قابلیت Backwards Compatibility (پشتیبانی از عناوین نسل قبل) با دارندگان PS4، بازی کنند. اگر شما PS5 را در زمان لانچ آن تهیه کنید اما دوستان شما توان خرید آن را نداشته باشند، می‌توانید همراه با آن‌ها یک بازی آنلاین را تجربه کرده و لذت ببرید. این موضوع نشان‌دهنده‌ی این است که Sony برای نسل بعد، مانور زیادی بر روی Backwards Compatibility خواهد داد.

این موضوع توسط Sony در جدیدترین جلسه‌ی پرسش و پاسخ سرمایه‌گذاران این شرکت تایید شد. هنگام صحبت در مورد قابلیت Backwards Compatibility، رئیس Sony آقای "چان کودرا" گفت که تجربه‌ی میان نسلی(Cross-Generation) برای جامعه‌ی کاربری Playstation موضوعی مهم خواهد بود. ظاهرا، حفظ بازیکنان موجود که PS4 را خریداری کرده‌اند برای نسل نهم، اولویت بسیار بالایی برای Sony دارد. در پایان لطفا دیدگاه خود را در این مورد به اشتراک بگذارید.