Menu

شایعه: دموی Final Fantasy VII Remake بعد از E3 برای مشترکان PS Plus در دسترس قرار می‌گیرد

بعد از تقریبا چهار سال سکوت و انتظار، شرکت Square Enix در جریان قسمت دوم سری برنامه‌های ویژه‌ی State of Play از بازی مورد انتظار Final Fantasy 7 Remake مجددا رونمایی کرد و اعلام شد که در حین برگزاری نمایشگاه E3 2019، اطلاعات بیشتری از آن به اشتراک گذاشته خواهد شد. حال طبق شایعات جدید، اعلام شده که احتمالا در جریان E3 یک نمایش گیم پلی از این بازی را شاهد خواهیم بود و علاوه بر آن دمویی اختصاصی از این بازی در راه است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Gaming Bolt، به تازگی اطلاعاتی از طریق یکی از شعبه‌های شرکت Square Enix واقع در ال سگوندوی کالیفرنیا، در فروم Reddit لو رفته است که علاوه بر آن یک نمایش گیم پلی، از انتشار دموی این بازی خبر می‌دهد. طبق این شایعات، در جریان نمایشگاه E3 یا هفته‌ی پس از آن، شاهد نمایش یک تریلر گیم پلی از Final Fantasy 7 Remake خواهیم بود و سپس یک دموی اختصاصی از آن برای مشترکان سرویس PS Plus در کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

هنوز تاریخ انتشاری برای این بازی اعلام نشده واحتمالا تنها پلتفرم آن، کنسول PS4 باشد. نظر شما در اینباره چیست؟ چقدر برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟