Menu

PlayStation Productions در حال کار بر روی سریال تلویزیونی Twisted Metal می‌باشد

شرکت Sony به تازگی اعلام کرده که در حال برنامه ریزی برای ساخت چندین اقتباس سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های انحصاری خود می‌باشد؛ این شرکت به این منظور یک واحد جدید به نام PlayStation Productions را راه اندازی کرده است و هم اکنون طبق اخبار و گزارشات در حال کار بر روی یک سریال تلویزیونی اقتباس شده از سری بازی محبوب Twisted Metal است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Comic Book، اولین خبرها مبنی بر ساخت سریال تلویزیونی Twisted Metal توسط یک کاربر در انجمن ResetEra منتشر شد که اعلام کرده بود شرکت Sony Pictures و تونی وینچیکورا (Tony Vinciquerra)، رئیس این شرکت به تازگی از این اقتباس رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که این موضوع در جریان یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ بین کاربران و مدیران شرکت Sony اعلام شده و PlayStation Productions کار بر روی آن را آغاز کرده است. همچنین یکی دیگر از کاربران معروف شبکه‌ی اجتماعی Twitter با نام Nibellion که تا به حال خبرهای اینچنینی زیادی را منتشر کرده است، این موضوع را تائید کرده؛ اما تا به حال شاهد هیچ اعلام رسمی‌ای از سوی شرکت Sony مبنی بر ساخت این پروژه نبوده‌ایم.

همچنین شان لیدن (Shawn Layden) به تازگی گقتگویی را با وب سایت Hollywood Reporter انجام داده و در آن درباره‌ی شرکت PlayStation Production و اهداف آن صحبت‌هایی را ارائه داده است. او در این باره گقت که هدف این شرکت این است که طرفداران به جای اینکه چندین سال منتظر ساخت یک ادامه یا نسخه‌ی جدید یک سری باشند، بتوانند از طریق تماشای سریال و فیلم تجربه‌ی بیشتری از آن سری داشته باشند و وقت بیشتری را از طرق مختلف با شخصیت‌های آن سپری کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ شما علاقه به ساخت سریال تلویزیونی یا فیلم کدام یک از بازی‌های دارید؟