Menu

تاریخ عرضه‌ی بازی RAD مشخص شد

دو ماه پیش بود که در جریان رویداد Nindies استودیوی Double Fine Productions از بازی جدید خود با نام RAD رونمایی کرد. این بازی در دنیای آخرالزمانی و در سرزمینی عجیب با نام Fallow جریان دارد که در این دنیا موجودات جهش یافته‌ی زیادی وجود دارد. تنوع این موجودات در بازی زیاد است و برای شکست دادن هر یک از این موجودات باید روش خاصی از مبارزه را انجام داد. هدف عمده‌ی شخصیت اصلی این بازی و خفاش همراه این شخصیت نجات این سرزمین است. همچنین شخصیت اصلی این بازی این توانایی را دارد که برای به دست آوردن توانایی‌های مختلف، شکل و شمایل بدن خود را تغییر بدهد و این گونه به مبارزه با موجودات جهش یافته برود. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Gamespot، حال به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، شرکت Bandai Namco ناشر این بازی تاریخ انتشار بازی RAD را اعلام کرد.

به گفته‌ی این شرکت، این بازی حدودا سه ماه دیگر یعنی در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد) منتشر برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox One و Switch منتشر خواهد شد. همچنین لی پتی (Lee Petty)، یکی از اعضای تیم سازنده‌ی این بازی در همین مورد گفت:

"ما تقریبا به مراحل نهایی ساخت بازی رسیده‌ایم و کم کم می‌توانیم منتظر باشیم تا این بازی نیز به زودی منتشر شود. از این که به زودی طرافدارانمان می‌توانند این بازی را تجربه کنند، بسیار خوشحال و هیجان زده هستم. به عقیده‌ی من، یکی از بهترین بخش‌هایی را که در مرحله‌ی توسعه‌ی بازی پشت سر گذاشتیم، مربوط به دریافت بازخوردها و نظرات کاربران پس از تجربه‌ی نسخه‌ی بتای بازی از سوی کاربرانمان بود. تمام تلاش ما این است تا بازی مراحل توسعه‌ی خود را به بهترین شکل پشت سر بگذارد و به این وسیله نیز ما بتوانیم تجربه‌ی دلخواه طرفدارانمان را برایشان به ارمغان بیاوریم."