Menu

رویداد مربوط به سالگرد Overwatch هفته‌ی بعد شروع می‌شود

هفته‌ی بعد Overwatch با یک رویداد فصلی ویژه، سومین سالگرد این بازی را جشن می‌گیرد. این رویداد از تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) تا ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) ادامه دارد و بازیکن‌ها در این مدت می‌توانند به جمع کردن آیتم‌های تزئینی، شرکت کردن در رویداد‌های ویژه و… بپردازند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در این رویداد اسکین‌های جدیدی برای بازیکن‌ها در دسترس خواهند بود. ۶ اسکین افسانه‌ای (Legendary) و ۳ اسکین حماسی (Epic) و همچنین ۳ رقص جدید برای کاراکتر‌های Baptist و Ash و Wreching Ball معرفی می‌شوند. نزاع‌های فصلی نیز برای Arcade‌ها می‌آيند و هر روز تغییر می‌کنند.

برای وارد شدن به بازی در طول این دوره شما لوت‌باکس Legendary Anniversary دریافت می‌کنید که در این لوت‌باکس حتما یک آیتم Legenderay وجود خواهد داشت و حتی اگر شما ۵۰ لوت باکس نیز بخرید دوباره شما یک لوت‌باکس Legendary Anniversary دریافت خواهید کرد. لوت‌های رویداد‌های فصلی گذشته نیز دوباره در این رویداد برمی‌گردند.

برای شروع این رویداد شرکت بلیزارد ثبت‌نام رایگان به مدت ۸ روز از تاریخ ۳۱ اردیبهشت (۲۱ می) تا ۷ خرداد (۲۸ می) ارائه می‌دهد. در طول این هفته، کازمتیک‌های جدیدی ارائه می‌شوند. شما می‌توانید پیش ثبت‌نام را همین حالا برای PS4 و Xbox One انجام دهید.