Menu

شایعه: به زودی از Watch Dogs 3 رونمایی خواهد شد؛ بازی در ماه نوامبر عرضه می‌شود

در ماه فبریه‌ی امسال، چندین گزارش منتشر شد مبنی بر اینکه Watch Dogs 3 امسال بر روی PC،PS4 و Xbox One منتشر شده و داستان آن در شهر لندن جریان دارد. حال به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، شایعه‌ی جدیدی در حال دست به دست شدن است که ادعا می‌کند Watch Dogs 3 در ماه نوامبر(آبان ماه 98) در دسترس قرار می‌گیرد که با توجه به گزارشات متعدد عرضه‌ی بازی در فصل پاییز، این شایعه قوت می‌گیرد. علاوه بر این، شایعه‌ی مذکور می‌گوید که از Watch Dogs 3 قبل از رویداد E3 رونمایی خواهد شد که خب در گزارشات گذشته، به این موضوع اشاره نشده بود. به طور دقیق‌تر و بر اساس این شایعه، به زودی تیزری از Watch Dogs 3 منتشر خواهد شد و رونمایی کامل از آن به همراه نمایش گیم‌پلی، در نمایشگاه E3 رخ می‌دهد.

این شایعه که البته چند ماه پیش منتشر شده بود و حال دوباره در حال دست به دست شدن است، ادعا می‌کند که داستان Watch Dogs 3 در شهر لندن جریان دارد که این مسئله در گزارشات گذشته نیز مشاهده می‌شد. البته، نه لندن زمان حال، بلکه لندنِ آینده(حدود چند سال) که در آن، حال و هوای سایبرپانکی نیز به چشم می‌خورد.

با توجه به غیبت نسخه‌ی جدید Assassin's Creed در سال 2019، ظاهرا Watch Dogs 3 عرضه‌ی بزرگ Ubisoft در فصل پاییز می‌باشد. البته لازم به ذکر است که تمامی این اطلاعات در حد شایعه بوده و باید به آن با کمی بدبینی نگاه کنیم. Watch Dogs یکی از مجموعه‌های جنجالی صنعت گیم می‌باشد. نسخه‌ی اول آن با ایجاد هایپ گسترده بین بازیکنان به دلیل نمایش‌های خیره‌کننده‌اش، نتوانست در حد انتظارات عمل کند. Watch Dogs2 نیز با وجود بهتر شدن به نسخه‌ی اول، نتوانست خیلی مورد توجه قرار گیرد. باید دید که آیا Ubisoft می‌تواند با نسخه‌ی سوم از حداکثر پتانسیل این سری بازی استفاده کند یا خیر.