Menu

عنوان Borderlands 3 هم از Epic Games Store حذف شد

یک روز پس از تصمیم شرکت Paradox Interactive به حذف Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 از Epic Games Store، امروز شرکت 2K Games نیز در حرکتی مشابه عنوان Borderlands 3 را از فروشگاه‌ توزیع دیجیتالی بازی‌های PC شرکت Epic برداشت.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، عنوان مورد انتظار Borderlands 3 تا ساعاتی قبل برای پیش خرید در Epic Games Store در دسترس قرار داشت اما بدون تخفیف 10 دلاری که در ابتدا برای آن در نظر گرفته شد بود. به گفته برخی این تخفیف پس از خروج بازی از حراج ویژه Epic نیز اعتبار داشت و همین مسئله در نهایت باعث شد که لحظاتی قبل Borderlands 3 نیز مانند Bloodlines 2 به طور کامل از Epic Games Store حذف شود تا احتمالا پس از پایان حراج ویژه این فروشگاه بار دیگر برای پیش خرید در دسترس قرار گیرد. با این حال، مشابه Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2، افرادی که در زمان حضور Borderlands 3 در این حراج، آنرا پیش خرید کرده باشند، احتمالا تخفیف 10 دلاری برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

از زمان شروع حراج ویژه Epic Games Store سه بازی Borderlands 3 ،Vampire The Masquerade: Bloodlines 2 و Oxygen Not Included از این فروشگاه حذف شده‌اند. از سوی دیگر، هم اکنون اثری از عناوین شرکت Ubisoft در این فروشگاه دیده نمی‌شود (این مسئله بیشتر به مشکلات یکپارچه‌سازی Epic Games Store با Uplay بر می‌گردد اما به هر حال باعث شده که بازی‌های این شرکت در فروشگاه Epic موجود نباشند).

2K Games و Gearbox هنوز بیانیه‌ای در توضیح دلیل حذف Borderlands 3 از Epic Games Store منتشر نکرده‌اند.

اولین حراج Epic Games store هفته گذشته آغاز شد. در این حراج، برای تمامی بازی‌هایی که قیمتی بالاتر از 14.99 دلار داشته باشند، 10 دلار تخفیف در نظر گرفته شده است. به گفته سازنده عنوان John Wick Hex یعنی مایک بتهل، شرکت Epic مابه التفاوت تخفیف اعمال شده با قیمت واقعی بازی‌ها را به سازندگان پرداخت می کند اما این مسئله هم نتوانسته برخی ناشرها را راضی به شرکت در این حراج ویژه کند و همین مسئله مشکلاتی را برای Epic بوجود آورده است.