Menu

شایعه: به زودی Anthem رایگان خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از وب سایت Comicbook، به تازگی و بر اساس شایعات جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد استودیوی BioWare و همچنین شرکت EA قصد دارند تا این بازی را رایگان کنند و به سرویس EA Access بیاورند. البته با توجه به عملکرد نه چندان خوبی که این بازی در بحث فروش و جذب کاربران داشت، این مورد محتمل بود اما با این حال نمی‌توان زیاد به منبع این شایعه اطمینان کرد. این شایعات در وبلاگی با نام MMOGFails منتشر شده‌اند و صاحب این وبلاگ ادعا می‌کند که منبع ناشناس نزدیکی به BioWare و EA دارد. صاحب این وبلاگ بر اساس نقل قولی از این منبع نزدیک به BioWare و EA و ناشناس ادعا می‌کند که مدیریت استودیوی BioWare کاربران این بازی و اختلافات زیادی را که از زمان عرضه‌ی بازی وجود داشت را دلیل فروش کم بازی می‌داند و همچنین عملکرد EA را نیز به دلیل انتشار زودتر از موعد بازی سرزنش می‌کند.

در ادامه نیز این منبع توضیحاتی را در مورد آنچه که استودیوی BioWare در گذشته گفته است را بیان کرده است:

"BioWare و EA خود را موظف به این می‌دانند که مشکلات بازی را رفع کنند و همچنین به خوبی از بازی پشتیبانی کنند. همان‌گونه که می‌دانید، برخی از اوقات نیاز است تا کاربران جدیدی را برای بازی جذب کنید و یا کاربران قدیمی را به بازی برگردانید و برای تحقق چنین هدفی یکی از راه‌های موثر رایگان کردن بازی است."

البته اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد، احتمالا در جریان رویداد E3 امسال خبرهایی خواهیم شنید و به نظر می‌رسد که BioWare و EA با رایگان کردن این بازی قصد دارند تا آینده روشنی را برای این بازی به وسیله‌ی افزایش کاربران بازی رقم بزنند. تا کنون نیز BioWare و EA صحت این شایعه را تایید نکرده‌اند. بازی Anthem هم اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One در دسترس است.