Menu

محتویات دو بسته الحاقی Expansion Pass بازی Metro Exodus مشخص شدند

4A Games و Deep Silver، به عنوان سازنده و ناشر بازی Metro Exodus جزئیات دو بسته الحاقی expansion pass این بازی را اعلام کردند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers دو بسته‌الحاقی جدید به عنوان بخشی از expansion pass برای بازی در نظر گرفته شده اند که هر کدام بر روی شخصیت‌هایی به غیر از آرتیوم، شخصیت اصلی بازی، تمرکز خواهند داشت. اولین بسته‌‌ای که برای این بازی منتشر خواهد شد، The Two Colonels نام داشته و در تابستان پیش رو عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی داستان کلنل کلبنیکوف (Colonel Khlebnikov) را دنبال می‌کند. شخصیتی که در زیر شهر نووسیبیرسک (Novosibirsk) برای رسیدن به خانه و پسرش تلاش می‌کند. یک سال بعد از این روایت، داستان از نگاه کلنل میلر با محیط‌ها و اسلحه‌های جدید مانند آتش افکن دنبال می‌شود.

دومین بسته Sam’s Story نام دارد و در ابتدای سال 2020 عرضه خواهد شد. این بسته الحاقی داستان یک تفنگدار نیروی دریایی به نام سم را روایت می‌کند که او هم برای بازگشت به خانه و با خبر شدن از زنده بودن یا نبودن خانواده‌اش تلاش می‌کند. Sam’s Story مرحله‌ای خواهد بود که با محوریت تلاش برای زنده ماندن در شهر ولادی وستوک (Vladivostok) روایت می‌شود.

این دو بسته الحاقی هر کدام به صورت مجزا و یا به عنوان بخشی از expansion pass عرضه خواهند شد. بازیکنان با پرداخت 24.99 دلار و خرید این expansion pass می‌توانند به هر دو بسته دسترسی پیدا کنند. از همین رو قیمت هر بسته الحاقی نیز احتمالا 14.99 دلار خواهد شد. بازی Metro Exodus در حال حاضر بر روی PS4، Xbox One و PC در دسترس است.