Menu

کارگردان id Software امیدوار است که Rage 3 هر چه زودتر ساخته شود

در حالی که تنها 4 روز از زمان عرضه بازی Rage 2 می‌گذرد، تیم ویلیتس (Tim Willits)، کارگردان استودیو id Software از علاقه خود به ساخت بازی دیگری از سری Rage می‌گوید.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers ویلیتس در گفت و گوی خود با The Hollywood Reporter در جواب سوالی درباره امکان ساخت بازی دیگری از سری Rage در آینده خیلی سریع پاسخ داد:

"امیدوارم. جواب این سوال بله است. به خاطر موقعیت‌های جالب این سری همیشه عاشق آن هستیم. می‌توانیم هر کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم. مثلا زمانی بود که درباره روندن سوسریان‌ها بزرگ صحبت می‌کردیم. در مورد چه بازی دیگری می‌توانید چنین گفت و گوی‌های مشروعی داشته باشید؟ Rage یک سری دیوانه کننده، سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است و امیدوارم که سومین بازی آن را هرچه زودتر بسازیم."

البته باید در نظر گرفت که برای ساخت سومین بازی از سری Rage، مواردی نظیر فروش بسیار خوب Rage 2 بسیار تاثیرگذار هستند. همانطور که می‌دانید Rage 2 تا کنون نقد‌های متفاوتی دریافت کرده و در حال حاضر نمره میانگین بازی برای هر سه پلتفرم آن در سایت Metacritic نمره 70 است. بازی Rage 2 در حال حاضر بر روی PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.