Menu

دانلود موسیقی متن بازی Sam & Max: Season One

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Sam & Max: Season One / Sam & Max Save the World، اثر Jared Emerson-Johnson در خدمت شما هستیم.

بازی Sam & Max Season One (که در ادامه نام آن به Sam & Max Save the World تغییر کرد) عنوانی در سبک ماجرایی (Adventure) ایپزودیک محسوب می‌شود که توسط استودیوی Telltale Games توسعه یافته و ایپزودهای مختلف آن در بازه‌ی زمانی 17 اکتبر 2007 تا 26 آپریل 2007 برای پلتفرم PC به انتشار رسیدند. در ادامه نیز نسخه‌ی کامل این عوان که شامل هر 5 ایپزود بود، برای کنسول‌های Xbox 360 و Wii نیز عرضه شد.

این بازی بر اساس سری کمیک Sam & Max که توسط Steve Purcell نوشته شده بود، شکل گرفته بود و ماجراهای Sam و Max که دو کارآگاه خصوصی بودند و اولی یک سگ و دومی نیز "یک موجود خرگوش شکل" بود را روایت می‌کرد. پس از کنسل شدن اولین عنوان سه بعدی این سری با نام Sam & Max: Freelance Police در استودیوی LucasArts، اعضای سابق تیم سازنده این سری دور هم جمع شده و استودیوی Telltale Games را شکل دادند تا خودشان بر روی عنوان جدیدی از Sam & Max کار کنند. نتیجه‌ی این اتفاق، Sam & Max Season One بود که توانست پس از عرضه، نظر بسیار مثبت منتقدان را با طنز بسیار خاص و همچنین گیم پلی سرگرم کننده‌اش جلب کند. همچنین این بازی توانست با موفقیت، سیستم عرضه بازی‌ها به صورت ایپزود را در صنعت گیمینگ جا بیندازد و تا حدی به موفقیت رسید که زمینه‌ی ساخت شدن دو دنباله ( با نام‌های Sam & Max Beyond Time and Space و Sam & Max: The Devil's Playhouse) را فراهم آورد. متاسفانه بعد از عرضه شدن آخرین فصل از این سری در سال 2010 و به خاطر تمرکز Telltale بر روی استایل جدید بازی‌هایش، این سری به خاموشی فرو رفت و بعد از بسته شدن این استودیو نیز، وضعیت آن در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.

دانلود موسیقی متن بازی Sam & Max Save the World

Sam & Max Season One Soundtrack

ناشر: Telltale Games

تاریخ انتشار: 31 جولای 2007

قیمت کلی: 20 دلار آمریکا

تعداد قطعات موسیقی: 73 قطعه در قالب دو دیسک

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 25 دقیقه و 25 ثانیه

کیفیت: MP3 VBR

آهنگساز: Jared Emerson-Johnson

لینک خرید نسخه اورجینال آلبوم با 8 کیفیت مختلف از Bandcamp برای حمایت از سازندگان اثر:

https://bayareasound.bandcamp.com/album/sam-max-season-one

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 246.02 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

The Office [موسیقی پیشنهادی]

Cruisin

Ted E. Bears Mafia-Free Playland and Casino [موسیقی پیشنهادی]

Don Ted E. Bear Waltz [موسیقی پیشنهادی]

Cogs in Motion [موسیقی پیشنهادی]

Consecutive Office

(Good for You (Good for Me

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم