Menu

دهمین سالگرد عرضه Killing Floor؛ سود 100 میلیون دلاری از فروش 10 میلیون نسخه از بازی‌های این مجموعه

استودیو Tripwire Interactive اعلام کرد که تا کنون 10 میلیون نسخه از سری‌ بازی‌های Killing Floor در سرتاسر جهان به فروش رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از vg427 از زمان عرضه نخستین بازی از این مجموعه در سال 2009 تاکنون، این سری در مجموع 100 میلیون دلار درآمد را نصیب توسعه‌دهندگان خود کرده است. این در حالی است که 15 میلیون کاربر مختلف عناوین این سری را تجربه کرده‌اند.

پشتبانی فوق‌العاده Tripwire از این مجموعه که با عرضه به‌روززسانی‌های متعدد برای عناوین آن همراه بوده یکی از عمده‌ترین دلایل موفقیت سری Killing Floor بوده است. به طور مثال بازی Killing Floor 2 تا کنون شاهد چندین به‌روزرسانی مختلف بوده که با عرضه 49 نقشه و 139 اسلحه جدید همراه بوده‌اند. البته در آینده آپدیت‌های دیگری نیز برای این بازی در دسترس قرار خواهند گرفت.

ناشر Killing Floor نیز به مناسبت سالگرد 10 سالگی این مجموعه و برای جشن گرفتن موفقیت آن تا روز 20 می (30 اردیبهشت) تخفیفاتی برای بازی‌های Kiling Floor در فروشگاه استیم را در نظر گرفته است. در حال حاضر بازی Killing Floor 2 نیز برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.