Menu

Bethesda نسخه فاقد Denuvo عنوان RAGE 2 را بر روی فروشگاه خود عرضه کرد، بازی کرک شد

چند روز قبل شرکت Bethesda با بروزرسانی صفحه فروش عنوان RAGE 2 در شبکه Steam، استفاده این بازی از تکنولوژی امنیتی Denuvo را تایید کرد. اما ظاهرا Bethesda این شوتر جهان آزاد را بر روی فروشگاه عرضه دیجیتالی بازی‌های خود، بدون Denuvo عرضه کرده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، بسیاری از بازیکنان تایید کرده‌اند که عنوان RAGE 2 بر روی Bethesda Store در حال حاضر به تکنولوژی امنیتی مورد اشاره مجهز نیست. عدم وجود Denuvo در این نسخه از بازی، باعث شد که جدیدترین ساخته استودیوهای Avalanche و id Software لحظاتی قبل بر روی PC کرک شود (RAGE 2 احتمالا از جدیدترین نسخه Denuvo استفاده می‌کند که هنوز کرک نشده است).

مشخص نیست که چرا شرکت Bethesda استفاده از Denuvo را محدود به نسخه Steam این بازی کرده است. شاید یک نفر به اشتباه نسخه فاقد Denuvo عنوان RAGE 2 را بر روی Bethesda Store قرار داده است. مشابه همین اتفاق قبلا برای عناوین دیگری چون F1 2019 ،Devil May Cry 5 و Resident Evil 2 Remake نیز رخ داده است بنابراین محتمل است.

به هر حال به نظر می‌رسد تنها افرادی که از این اتفاق متضرر شده‌اند، خریداران بازی بر روی Steam هستند بنابراین امیدواریم حال که RAGE 2 کرک شده، Bethesda نیز تصمیم به حذف Denuvo از نسخه Steam این بازی بگیرد.

RAGE 2 بر روی PC عملکرد بسیاری خوبی حتی بر روی سخت افزارهای قدیمی دارد اما اکنون شرایطی ایجاد شده که می‌توان عملکرد فنی نسخه‌های مجهز به Denuvo و فاقد این تکنولوژی را با هم مورد مقایسه قرار داد.