Menu

نسخه‌ی جدید Splinter Cell در حال ساخت نیست

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، مدتی پیش کارگردان خلاق بازی The Division 2 در شرکت Ubisoft، یعنی جولیان گرایتی (Julian Gerighty) در توئیتر خود اعلام کرد که او به همراه دو تن از دیگر کارگردانان Ubisoft یعنی دن هی (Dan Hay) و رومن کامپوس اوریولا (Roman CamposOriola) در حال کار بر روی نسخه‌ی جدید سری محبوب و دوست داشتنی Splinter Cell هستند. او سپس گفت که نمی‌تواند تا برگزاری نمایشگاه E3 صبر کنند، همچنین او تعدادی عکس از خود و کارگردانان دیگر منتشر کرد.

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، این خبر در تمام جوامع مرتبط با بازی‌ها سر و صدا ایجاد کرد. اما مدتی بعد معلوم شد که این کارگردان با ما شوخی کرده و همه را سر کار گذاشته است!

البته از همان اول عده‌ی زیادی فهمیدند که این خبر واقعی نبوده، زیرا که واقعا این چنین بازی مهم و بزرگی نباید به این صورت معرفی شود و اینگونه کارها هم می‌تواند برای توسعه دهندگان دردسرهایی ایجاد کند. علاوه بر آن دلیلی ندارد که یک کارگردان بازی‌های چند نفره که بر روی بازی‌های مانند The Division 2 ،For Honor و Far Cry بر روی یکی از مهم‌ترین بازی‌های تکنفره‌ی Ubisoft کار کند.

متن بیانیه‌ی شرکت Ubisoft برای تکذیب این خبر به شرح زیر است و شما می‌توانید آن را مشاهده کنید:

"جولیان در واقع در حال شوخی کردن بوده است، کاری که او همیشه آن را دوست دارد. به نظر می‌رسد که اکنون کارگردانان خلاق ما در حال خندیدن به واکنش‌ها هستند. ما فعلا هیچ برنامه‌ای برای معرفی نسخه‌ی جدید این سری نداریم."

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم دلتان برای این سری تنگ شده است؟ لطفا تحلیل‌های و دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.