Menu

Highlight Reel: قسمت 478؛ از مسابقه‌ی پرش از روی موتور در Devil May Cry 5 تا زامبی‌های نامرئی در Days Gone

بیشتر گیمرها با کلیپ‌های ویدئو گیمینگ Highlight Reel آشنا می‌باشند. ویدئو‌کلیپ‌هایی که چندین سال است به اشتراک گذاشته می‌شوند و بیش از 470 قسمت از آنها توسط وبسایت Kotaku منتشر و در دسترس قرار گرفته‌اند. این ویدئوها شامل لحظات خنده‌دار، باگ‌های عجیب و غریب، مهارت‌های شگفت‌انگیز بازیکنان و… می‌شوند. گیمرهای سراسر دنیا، اینگونه لحظات را هنگام بازی کردن، ضبط کرده و برای وبسایت مذکور ارسال می‌کنند. شما نیز می‌توانید کلیپ های جالب خود را به آدرس [email protected] بفرستید و شانستان رای برای ثبت ویدئوی خود در یکی از اپیزودها امتحان کنید. حال در پردیس‌گیم تصمیم گرفته‌ایم تا اپیزودهای جدید Highlight Reel را در طول هفته برای تماشا و دانلود قرار دهیم.

اپیزود 478: این قسمت با عنوان WarThunder آغاز می‌شود، جایی که توسط یک هلیکوپتر، قوانین فیزیک زیر سوال می‌روند. در Apex Legends یکی از بازیکنان با خوش‌شانسی، طرف مقابل را نفله می‌کند؛ البته اون بنده خدا هم باید اطرافش را چک می‌کرد. مسابقه‌ی پرش از روی موتور نیز توسط دانته و نیرو در Devil May Cry 5 در حال برگزاری است. Highlight Reel هست و اتفاقات جالب Rainbow Six Siege. این بار می‌خواهیم تحقیر تیم حریف توسط هنرنمایی‌های یک پلیر را تماشا کنیم. آقا هر شخصی که از جلوی اسلحه‌ی شما رد می‌شود، صرفا دشمن شما نیست؛ شاید هم‌تیمی‌تان باشد. با عنوان انحصاری Days Gone ادامه می‌دهیم. در این بازی بقا، چماقی پس از رها شدن از دست دشمن، به سوی افق رفته و به دنبال سرنوشتش می‌رود. زامبی‌ها(فریکرها) می‌توانند در ساخته‌ی Sony Bend غیب شوند! اگر دیدید یک دفعه به تعداد دسته‌ی آن‌ها اضافه می‌شود، دلیلش همین هست که گفتم. در تونل تاریک یکی از مناطق بازی، همه چیز آرام به نظر می‌رسید. چرا اینجوری شد یهو؟ D:. دوستان من، وقتی که فریکرهای Days Gone به سمت شما یورش می‌برند، شاید قصد کشتن‌تان را نداشته باشند. شاید دروازه‌ای به سوی بعدی دیگر در نزدیکی شما قرار گرفته است و آنها به دنبال ورود به آن هستند؛ بعد دیگری که قادر می‌باشند در آن، زندگی‌ای پر از صلح و صفا، تجربه کنند. جونم جاخالی حرفه‌ای در MORDHAU. یه صحنه آهسته‌ی جالب هم از برخورد دو تبر در این عنوان اول شخص می‌بینیم. چند کلیپ جالب دیگر نیز از MORDHAU برای قسمت 478 تدارک دیده شده‌اند؛ از حضور داور در نبردهای شوالیه‌ای گرفته تا پیروزی با دستان خالی.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

در پایان باید بگویم که اپیزود بعدی نیز به زودی بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت و علت دیر آپلود شدن این اپیزود نیز مشغله‌ی کاری و پوشش اخبار مهم مدت اخیر بود 🙂 . شما می‌توانید Highlight Reel 477 را از اینجا تماشا کنید.