Menu

ماهانه بیش از 1 میلیون نفر همچنان عنوان Borderlands 2 را بازی می‌کنند

استودیو Take-Two با ارائه گزارش مالی خود اعلام کرد که تا کنون 43 میلیون نسخه از سری‌ بازی‌های Borderlands به فروش رسیده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot، استودیو Take-Two به عنوان مالک 2K Games، ناشر بازی‌های Borderlands در گزارش خود میزان فروش بازی Borderlands 2 را 20 میلیون نسخه اعلام کرد و اضافه کرد که ماهانه بیش از 1 میلیون نفر همچنان این عنوان را بازی می‌کنند. همچنین فروش کل بازی های این سری به 43 میلیون نسخه رسیده است.

این در حالی است که بازی در سال 2012 عرضه شده و تقریبا 7 سال از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد. با توجه به این آمار، عناوین Borderlands 1 و Borderlands: The Pre-Sequel نیز تاکنون 23 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. البته مشخص نیست که میزان فروش اسپین‌آف‌هایی مانند Tales from the Borderlands و یا بازی موبایل Borderlands Legends نیز در این آمار محسابه شده‌اند یا خیر. در حال حاضر آخرین نسخه‌ای که از این سری بازی منتشر شده عنوان Borderlands: Game of the Year Edition است که در ماه آوریل عرضه شد.

عنوان Borderlands 3 نیز در ماه سپتامبر برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد و Take-Two انتظار دارد که عملکرد این بازی از عناوین قبلی این سری بهتر باشد.