Menu

گزارش مالی Take-Two: فروش 110 میلیون نسخه از بازی GTA 5 و 24 میلیون نسخه از Red Dead Redemption 2

کمپانی Take-Two، شرکت مادر استودیو Rockstar Games با ارائه گزارش مالی خود میزان فروش فروش عناوین Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V را اعلام کرد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers این کمپانی در گزارش خود اعلام کرد که تاکنون 24 میلیون نسخه از بازی Red Dead Redemption 2 به فروش رفته است. این در حالی است که میزان مجموع فروش بازی در ماه فوریه گذشته 23 میلیون نسخه بوده است. هرچند که آمار منتشر شده از فروش فوق‌العاده بازی خبر می‌دهند اما این میزان فروش در مقایسه با میزان فروش بازی Grand Theft Auto V تا حدودی ناچیز است.

مطابق اعلام Take-Two، از زمان عرضه بازی GTA:V تا کنون 110 میلیون نسخه از این عنوان به فروش رسیده است. در مقایسه با آمار منتشر شده در اواخر سال 2018، میزان فروش بازی، 10 میلیون نسخه بیشتر شده است. این آمار نشان می‌دهد که به طور میانگین در هر سال تقریبا 10 میلیون نسخه از این عنوان به فروش رفته است. این در حالی است که 6 سال از زمان عرضه بازی می‌گذرد و به نظر می‌رسد که عملکرد حیرت‌آور بازی در زمینه فروش همچنان ادامه داشته باشد.

در حال حاضر هر دو بازی Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V بر روی کنسول‌های PS4 و Xbox One در دسترس هستند. علاوه‌بر این بازی GTA:V برای پلتفرم PC، PS3 و Xbox 360 نیز قابل تهیه است.