Menu

تماشا کنید: Ryse: Son of Rome در مراحل ابتدایی ساخت عنوان کاملا متفاوتی بود

حدودا شش سال از عرضه Ryse: Son of Rome بعنوان يکي از انحصاري‌هاي زمان عرضه Xbox One می‌گذرد اما به تازگي جزئياتي از اين ساخته استوديو Crytek در مراحل ابتدايي ساخت فاش شده که نشان مي‌دهد بازي بسيار متفاوت از چيزي بوده که اکنون به ياد آورده مي‌شود. در نمايشي که در اين رابطه منتشر شده و در ادامه مي‌توانيد آنرا مشاهده کنيد، در مورد شرايط سخت توسعه اين عنوان توضيح داده مي‌شود و اينکه ساخت Ryse چگونه در سال 2006 بعنوان يک بازي براي Kinect 1.0 آغاز شد. در ادامه با جزئيات اين خبر همراه باشيد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GameRant، اين اطلاعات در پي به حراج گذاشته شدن کيت توسعه Xbox 360 فاش شده و تلاش‌هاي اوليه استوديو Crytek در ساخت عنوان Ryse را نشان مي‌دهد. در مرحله ابتدايي ساخت، عنوان Ryse: Son of Rome با اسم رمز Kingdoms شناخته مي‌شده اما از همان ابتدا روايت بازي در رم باستان و استفاده از صحنه‌هاي QTE در گيم‌پلي آن، در دستور کار قرار داشته است.

در اين مرحله در مورد نماي ديد نهايي بازي هنوز تصميم‌گيري نشده بود چرا که در ويديو عنواني در سبک Hack and slash با نماي ديد اول شخص نشان داده مي‌شود اما Crytek در نهايت Ryse: Son of Rome را با نماي ديد سوم شخص منتشر کرد. مبارزات شلوغ هم در مرحله آزمايشي قرار داشته که وجود اين ويژگي نشان مي‌دهد که مبارزات پر تعداد و عظيم از ايده‌هاي اوليه ساخت بازي به شمار می‌رفته. توجه به ريزه‌کاري‌ها احتمالا حاکي از اين است که دموي مورد اشاره براي نمايش در رويداد E3 آماده مي‌شده البته در اين مورد نمي‌توان با قاطعيت نظر داد.

گرافيک بازي نقص‌هايي دارد و محيط‌ها نيز ناقص هستند. حتي ديالوگ‌ها هم نا تمام‌اند. همه اينها ثابت مي‌کند که اين نمايش مربوط به مراحل اوليه ساخت بازي است و اين حقيق را يادآور مي‌شود که اين پروژه براي تبديل شدن به Ryse: Son of Rome چقدر متحول شده است. البته اين به معناي موفقيت بازي در جلب نظر مثبت منتقدها و در زمینه تجاري نيست، چرا که Ryse در نهايت نمرات متوسطي را از سايت‌ها و مراجع معتبر دريافت کرد و فروش آن بر روي Xbox One نيز انتظارات Crytek را برآورده نکرد.

دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

هدف Crytek از ساخت Ryse: Son of Rome تبديل اين بازي به يک فرنچايز بود اما شرايط آنطور که بايد پيش نرفت تا اين اکشن ماجراجويي Xbox One و PC ادامه پيدا نکند.

آیا Ryse ادامه پیدا خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟