Menu

نقدها و نمرات Rage 2 منتشر شدند؛ شکست خشم و جنون

Rage 2 عنوانی در سبک شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوهای id Software و Avalanche توسعه یافته و شرکت Bethesda وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده دارد. نسخه‌ی اول این عنوان در نسل هفتم و سال 2011 بر روی کنسول‌های نسل هفتم و PC عرضه شده بود. حال، دقایقی پیش، نقدها و نمرات وبسایت‌های مرجع گیمینگ بر روی وبسایت Metacritic قرار گرفتند که می‌توانید خلاصه‌ای از نظرات آن‌ها را در پردیس‌گیم مشاهده کنید.

MMORPG.COM 83

"Rage 2 بهبودی گسترده نسبت به نسخه‌ی اصلی بوده است. به عنوان کسی که عاشق ساخته‌ی استودیوی Avalanche یعنی Mad Max شد، می‌توانم بگویم خیلی واضح است که Avalanche و ID Software در ساخت هرج و مرج و آشوب بسیار خوب عمل کرده‌اند و تنها آن‌ها قادر به تسلط بر این موضوع می‌باشند. ممکن است که هیچگاه دنباله‌ای برای Mad Max ساخته نشود، اما با وجود Rage 2 به آن نیازی نیست. Rage 2 شاید فوق‌العاده نباشد، اما به شدت سرگرم‌کننده بوده و انتظار دارم که موارد بیشتری از این مجموعه در آینده ببینیم؛ یا بهتر است بگویم امیدوارم."

US Gamer 80

"در Rage 2 شما سریع حرکت کرده و سریع‌تر از آن، می‌کشید. بازی، ترکیبی از ریبویت مجموعه‌ی Doom که توسط ID Software در 2016 خلق شده بود و ساخته‌ی Avalanche Studios یعنی Mad Max بوده و بهترین ایده‌های این دو عنوان را در خود جای داده است. لحظه به لحظه‌ی بازی کردن بر روی پا(منظور لحظاتی است که سوار وسایل نقلیه نشده‌ایم) با هر اسلحه و قابلیت‌هایی که آپشن‌های زیادی را برای تخریب ارائه می‌دهند، شگفت‌انگیز می‌باشد. بخش رانندگی می‌توانست بهبود یابد و این قسمت دارای کاستی است. در هر صورت، Rage 2 اوقات خوشی را می‌آفریند"

IGN Spain 80

"Rage 2 به عنوان شوتری اول شخص و به وسیله‌ی مهارت‌های کشتاری که با گان‌پلی سریع آن ترکیب شده است، نسبت به سار بازی‌ها برتری دارد. خیلی حبف شد که جهان بازِ این عنوان، علی رغم تلاش برای ارائه‌ی محیط‌های گوناگون، چیز زیادی برای ارائه ندارد."

Destructoid 80

"من به طرز خوش‌آیندی توسط گان‌پلی و شوتر بازی Rage 2 غافلگیر شدم."

Vandal 79

"Rage 2 یک شوتر عالی است، اما یک گام پایین‌تر از بازگشتِ موفقیت‌آمیز عناوینی مانند Wolfenstein و Doom قرار می‌گیرد. با این وجود، اگر شما به بازی‌های شوتر علاقه داشته و یا عناوین جهان‌باز را دوست دارید، با Rage 2 نیز اوقات خوبی را سپری خواهید کرد."

IGN Italia 77

"اگر شما به تیراندازی علاقه‌ داشته یا از نابود کردن و تخریب خوشتان می‌آید، Rage 2 یک تجربه‌ی لذت بخش برای شما خواهد بود. البته، یادتان باشد که چیز بیشتری از گیم‌پلی نخواهید، زیرا ناامید خواهید شد!"

Multiplayer.it 75

"Rage 2 یک تجربه‌ی شوتر جذاب را با اسلحه‌های عالی و قدرت‌هایی که می‌توان آن‌ها را آزاد کرد، تقدیم بازیکنان می‌کند. اما بازی برای یک عنوان جهان آزاد کوتاه بوده، در درجه‌ی سختی Medium به شدت آسان می‌باشد و هنگام رانندگی در سرتاسر نقشه، اصلا سرگرم‌کننده جلوه نمی‌کند."

Everyeye.it 72

"Rage 2 شوتری دیوانه‌وار، بی‌رحم و راضی‌کننده است، اما کامل کردن آن بسیار راحت و آسان بوده و دارای کمبود محتواست. حداقل ساخته‌ی Avalanche Studios و id Software هنوز تجربه‌ای لذت‌بخش می‌باشد."

Gameinformer 70

"با وجود تمام تلایش‌هایش برای پر زرق و برق و خیره‌کننده به نظر رسیدن، Rage 2 تجربه‌ای آرام، کلیشه‌ای و کسل‌کننده است که توسط شوتینگی خارق‌العاده و نبرهایی بی‌پایان که گاهی اوقات به وعده‌ی کارناوال کشت‌و‌کار عمل می‌کنند، نجات داده شده است."

GamesRadar+ 60

"Rage 2 دارای هسته‌ی گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای است، اما سایر موارد باعث خراب شدن تجربه‌ی آن می‌شوند."

Gamespot 60

"مبارزات وحشیانه و استثنایی Rage 2 با بهترین‌های این ژانر دست و پنجه نرم می‌کند، اما باعث ناامیدی است که جهان بازی، پتانسیل آن را بر باد می‌دهد."

Gamer.no 50

"شوتینگ درخشان Rage 2 در جبران کاستی‌های بازی، شکست می‌خورد. زیرا با وجود اینکه بودن در Wasteland(زمین‌های بی آب و علف) سرگرم‌کننده می‌باشد، سیستم شوتینگ در بیشتر خواستنِ من از بازی پس از تجربه‌ی چند ساعت از گیم‌پلی، شکست می‌خورد. وقتی هم که این اتفاق رخ می‌دهد، داستانی خسته‌کننده؛ کارکترهای پوچ و تهی و ماموریت‌های تکراری، همگی نشان می‌دهند که Rage 2 تجربه‌ای کسالت‌بار است."

میانگین نمرات در وبسایت Metacritic بر اساس 21 نقد: 73

میانگین نمرات در وبسایت Opencritic بر اساس 23 نقد: 72