Menu

ویژگی محبوب بازی Metal Gear Soild V در Death Stranding به کار گرفته شده است

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، آقای "هیدئو کوجیما" اعلام کرد که یکی از ویژگی‌های محبوب پروژه‌ی قبلی خود Metal Gear Solid V را برای جدیدترین بازی خود قرض گرفته است. به طور واضح‌تر، بر اساس صحبت‌های کوجیما، برخی از جنبه‌های قابلیت Forward Operating Base در آخرین نسخه‌ی فرنچایز Metal Gear Solid به نوعی در Death Stranding نیز پیاده‌سازی شده‌اند. متاسفانه، کوجیما جزئیات بیشتری را مشخص نکرد و باز هم با اطلاعاتی مبهم، طرفداران را دست خالی گذاشت.

برای کسانی که نمی‌دانند، در Metal Gear Solid V پایگاه عملیاتی جلویی(Forward Operating Base) به عنوان گسترش‌دهنده‌ی پایگاه مادر شما در نظر گرفته می‌شد؛ اما نه به صورت فیزیکی. در بخش داستانی، این ویژگی در اصل به عنوان دومین پایگاه مادر به کار گرفته می‌شد که فضای بیشتری برای واحدهای‌ شما فراهم می‌کرد و در نهایت باعث می‌شد تا افراد بیشتری را به کار گرفته و سریع‌تر به لول‌های بالا دست پیدا کنید. علاوه بر این، این پایگاه به بخش آنلاین بازی نیز پیوست شده بود؛ بخش‌های PVP و حالت Invasion. اینکه FOB چگونه در Death Stranding به کار گرفته می‌شود را هیچ کس‌ نمی‌داند، اما کوجیما آن را متانسب با مفهوم بازی به کار خواهد برد.

به تازگی، کوجیما به باکس آرت جدیدترین محصول Kojima Productions اشاره کرده است که جزئیات بیشتر را می‌توانید از طریق این خبر مطالعه کنید. Death Stranding در تاریخ نامعلومی و توسط کمپانی Sony بر روی PS4 منتشر خواهد شد.