Menu

دانلود موسیقی متن بازی Sonic Free Riders

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Sonic Free Riders، اثر Tomonori Sawada, Koji Sakurai, Jun Senoue, Chris Madin, Crush 40 در خدمت شما هستیم.

بازی Sonic Free Riders عنوانی در سبک Racing آرکید و سومین نسخه در سری فرعی Riders است که توسط استودیوی Sonic Team توسعه یافته و توسط کمپانی SEGA در 4 نوامبر 2010، به صورت انحصاری برای کنسول Xbox 360 و به عنوان یکی از عناوین هنگام لانچ دستگاه جانبی Kinect عرضه شد. این بازی برخلاف دو نسخه‌ی قبلی، سیستم کنترل کلاسیک را به طور کامل دور ریخته و به طور کامل بر روی توانایی‌های سنسور حرکتی کینکت برای کنترل کارکترها تمرکز داشت که همین موضوع باعث می‌شد تا بازیکنان مجبور شوند از حرکات بدن خودشان برای بازی کردن استفاده کنند.

بعد از انتشار، این بازی به صورت دست جمعی توسط بازیکنان و همچنین منتقدان (البته در کمال تعجب، به جز منتقدان IGN و Official Xbox Magazine) تخریب شد و زمینه‌ی به فراموشی سپرده شدن این سری جانبی را فراهم آورد. سیستم کنترلی مبتنی بر کینکت این بازی بنابر دلایل نامعلوم، به شدت بد از آب درآمد و اصلا درست عمل نمی‌کرد که همین موضوع باعث خشمگین شدن بازیکنان این عنوان شد. از طرفی دیگر نیز، سیستم هدایت صوتی ناکارآمد و تنوع بیش از حد حرکات مورد نیاز در طول مراحل نیز باعث به وجود آمدن شکایات فراوانی شد. هرچند که بازی توانست حداقل در زمینه‌ی صوتی، خوب عمل کند و موسیقی تم آن (با نام Free) مورد استقبال قرار گرفت.

دانلود موسیقی متن بازی Sonic Free Riders

– SONIC FREE RIDERS Original Soundtrack – Break Free

ناشر: WAVE MASTER

تاریخ انتشار: 8 دسامبر 2010

قیمت کلی: 1800 ین ژاپن

تعداد قطعات موسیقی: 12 قطعه

مدت زمان کلی: 00 ساعت و 47 دقیقه و 14 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگسازان: Tomonori Sawada, Koji Sakurai, Jun Senoue, Chris Madin, Crush 40

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 90.16 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Free – Main Theme of Sonic Free Riders [موسیقی پیشنهادی]

(Free (Crush 40 Version [موسیقی پیشنهادی]

Theme of Final Factory

Theme of Metal City

Theme of Dolphin Resort

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم