Menu

اعضای ارشد استودیو سازنده Wolfenstein از علاقه خود به ساخت عنوان جدیدی از سری Enemy Territory یا Quake می‌گویند

به عرضه عنوان Wolfenstein: Youngblood اکنون تنها دو ماه و نیم باقی مانده و توسعه دهنده بازی یعنی استودیو MachineGames این روزها بیشتر در مورد شوتر مورد انتظار خود صحبت می‌کند. MachineGames اخیرا اعلام کرد که در طراحی مراحل Wolfenstein: Youngblood از سری Dishonored تاثیر گرفته است (البته تعجبی هم ندارد چرا که استودیو Arkane نیز در توسعه Youngblood مشارکت می‌کند). اما امروز نیز MachineGames در یک جلسه پرسش و پاسخ به بحث در مورد عنوان آینده خود پرداخته است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTech، اعضای MachineGames قبلا اعلام کرده بودند که از ابتدا ساخت سه گانه Wolfenstein را مد نظر داشتند (بدون احتساب نسخه‌های فرعی مانند Old Blood و Youngblood) و این یعنی آنها در قدم بعدی خود بر روی سومین قسمت این سری بازی نیز کار خواهند کرد. اما یکی از طرفداران در جریان جدیدترین جلسه پرسش و پاسخ با MachineGames علاقه این استودیو به ساخت قسمت جدیدی از بازی چندنفره Wolfenstein: Enemy Territory را جویا شد و کارگردان Youngblood آقای جف گوستافسون نیز در پاسخ گفت: "البته که علاقه داریم، ما از طرفداران مشتاق Enemy Territory هستیم و فرصت ساخت چنین عنوانی بی‌شک هیجان‌انگیز است."

بدیهی است که روی آوردن به ساخت یک بازی چندنفره کلاس‌محور مانند Enemy Territory برای استودیویی که تاکنون بر روی عناوین تک نفره داستان‌محور متمرکز بوده تغییری بزرگ و پر ریسک به حساب می‌آید.

MachineGames اما علاوه بر این، به کار بر روی یکی از فرنچایزهای محبوب و شناخته شده استودیو id Software نیز علاقه‌مند است و این بازی چیزی نیست جز Quake.

کارگردان این استودیو یعنی جف گوستافسون در این رابطه گفت: "Quake دلیل روی آوردن من به دنیای بازی است. کشف جهان منحصر به فرد این بازی، طراحی مراحل آن و ساخت نقشه‌های مختلف برای Quake یکی از بهترین تجربه‌های من در طول زندگی بوده است، حتی هنوز هم اینکار را انجام می‌دهم. ساخت عنوانی از سری Quake (بازآفرینی Quake 1) آرزوی دیرینه من بوده و خواهد بود، اما کار بر روی Wolfenstein و همکاری با قهرمان‌های زندگی‌ام در id Software هم بی‌نهایت برایم زیبا است."

کارگردان هنری MachineGames آقای اکسل تورنویس نیز در این رابطه گفت: "نمی‌توانم از طرف کل تیم صحبت کنم اما احساسم در این رابطه با جف یکی است، آرزو دارم که جزئی از سری Quake باشم."

آیا MachineGames پس از ساخت سگانه Wolfenstein عنوان جدیدی از سری Quake یا Wolfenstein: Enemy Territory را خواهد ساخت؟ نظر شما چیست؟