Menu

Wolfenstein: Youngblood در انحصار Epic Games Store نخواهد بود

استودیو MachineGames در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ با طرفداران در Reddit اعلام کرد که قسمت بعدی سری Wolfenstein یعنی Wolfenstein: Youngblood در انحصار Epic Games Store نخواهد بود و مشابه RAGE 2، عنوان Youngblood نیز بر روی Bethesda store و Steam عرضه خواهد شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DSOGaming، جان جینینگز از MachineGames در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت: "میتونم این سوال رو جواب بدم. نه، خبری از عرضه Youngblood به صورت یک عنوان انحصاری زمانی بر روی Epic Games Store نخواهد بود."

در ادامه MachineGames در مورد استفاده بازی از تکنولوژی امنیتی Denuvo anti-tamper و احتمال عرضه آن بر روی سیستم عامل Linux شفاف سازی نکرد.

در پایان کارگردان Wolfenstein: Youngblood آقای جف گوستافسون جزئیات بیشتری از این بازی مورد انتظار را به اشتراک گذاشت.

"Youngblood از خیلی جهات با کارهای قبلی ما تفاوت دارد. پیشرفت بازیکن مبتنی بر مراحل است و ساختار بازی نیز غیر خطی است. این یعنی تجربه بازی را خود بازیکنان به نحوی که ما پیش از این هرگز انجام ندادیم، رقم خواهند زد. در این سیستم، ترتیبی برای انجام مراحل در نظر گرفته نشده و بازیکنان می‌توانند هر مرحله را هر زمان که خودشان خواستند تجربه کنند و در حالی که خط داستانی بازی نسبت به New Order/New Colossus کوتاه‌تر است اما مدت زمان گیم‌پلی Youngblood از عناوین اشاره شده طولانی‌تر خواهد بود.

Youngblood بی‌شک به اصل Wolfenstein وفادار خواهد بود. کشتن نازی‌ها در تجربه‌ای همکاری‌محور بی‌شک جذاب است و دختران ویلیام بی‌جِی بلازکویچ ثابت خواهند کرد که چیزی از پدرشان کم ندارند.

آیا خواهرتان می‌تواند در تجربه بازی شما را بعنوان یک همراه هوش مصنوعی شما را همراهی کند؟ بله.

هر کدام از این دو خواهر توانایی‌های منحصر به فردی دارند اما ما قابلیت‌هایی را معرفی کرده‌ایم که از طریق آنها می‌توانید در جریان مبارزات از خواهر خود حمایت کنید."

Wolfenstein: Youngblood در تاریخ 26 جولای 2019 (جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸) بر روی چهار پلتفرم PlayStation 4 ،Xbox One ،PC و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.