Menu

شایعه: معرفی جدیدی در ارتباط با سری Saints Row در راه است

سری Saints Row مدتی است که در استراحت به سر می‌برد اما به نظر می‌رسد که این شرایط به زودی قرار است تغییر کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، ناشر این عنوان یعنی Deep Silver دیروز در حساب توییتر خود در پستی از طرفداران خواست که به کانال رسمی Saints Row در YouTube بپیوندند. در نگاه اول این توییت مفهومی را نمی‌رساند و اینطور به نظر می‌رسد که هدف آن تنها جذب عضو جدید برای کانال این سری بازی باشد.

اما این ناشر در ادامه این توییت اشاره مرموزی داشته است: "چیزهای هیجان انگیزی را برای سینت‌ها در پیش داریم. نمی‌خواهیم آنها را از دست بدهید!" البته که این توییت را نمی‌توان تاییدی بر روی معرفی قسمت بعدی Saints Row در نظر گرفت اما بدیهی است که Deep Silver خود را برای انتشار اخبار جدیدی از این بازی آماده می‌کند.

آخرین عنوان از سری Saints Row در سال 2015 عرضه و Saints Row: Gat out of Hell نام داشت. این بازی یک نسخه فرعی به حساب می‌آید و شخصیت اصلی آن نیز جانی گت است. پیش از این نیز در سال 2014 عنوان Saints Row 4 عرضه شد که از نظر تجاری موفق عمل کرد و توانست نظر مثبت طرفداران را نیز جلب کند.

تیم سازنده Saints Row در سال 2017 عنوان Agents of Mayhem را منتشر کرد. این بازی آنگونه که انتظار می‌رفت مورد توجه قرار نگرفت.