Menu

عنوان Away: The Survival Series در جریان برنامه State of Play برای PS4 تایید شد + تریلر

شب گذشته در جریان دومین قسمت برنامه State of Play، عرضه عنوان Away: The Survival Series بر روی کنسول PlayStation 4 با نمایش یک تریلر جدید تایید شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، دومین قسمت برنامه State of Play با وجود اینکه تنها 10 دقیقه به طول انجامید اما میزبان معرفی‌ها و نمایش‌های جذابی بود که از میان آنها می‌توان به نمایش جدید عنوان مورد انتظار Final Fantasy VII Remake و اعلام تاریخ عرضه MediEvil اشاره کرد. اما یکی از جالب‌ترین معرفی‌های این برنامه، حضور عنوانی بود که نمایش‌های آن مانند یک مستند طبیعت تاثیر گذار است.

این بازی Away: The Survival Series نام دارد. Away: The Survival Series پیش از این برای PC معرفی شده بود و دیشب عرضه آن با نمایش تریلری که در ادامه می‌بینید برای PS4 نیز تایید شد.

Away: The Survival Series یک عنوان ماجراجویی در سبک شبیه‌ساز واقع گرایانه محیط و طبیعت است که بازیکنان را در نقش یک شوگر گلایدر قرار داده و به اکوسیستم‌های متعددی خواهد برد.
تیم توسعه دهنده بازی در استودیو Breaking Walls با انتشار پستی در PlayStation Blog اعلام کرد در ساخت Away از مستندهای پرطرفدار زیادی الهام گرفته است. نمایش بازی در State of Play نیز از خیلی جهات مشابه نسخه قابل بازی مستند Planet Earth است و در حالی که هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این عنوان اعلام نشده اما می‌توان گفت که Away از تجربه‌های جذاب آینده است.

نظر شما در مورد این تجربه دوست داشتنی چیست؟

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه