Menu

تماشا کنید: معرفی قابلیت جدید شخصی‌سازی شخصیت‌ها و ماشین‌های کارتی در Crash Team Racing Nitro-Fueled

حدودا یک ماه پیش از عرضه عنوان مورد انتظار Crash Team Racing Nitro-Fueled، ناشر این بازی شرکت Activision یکی از امکانات جذاب و کاملا جدید این بازی را معرفی کرد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، برای اولین بار در سری Crash Team Racing، شما اکنون می‌توانید شخصیت قابل بازی خود را شخصی‌سازی کنید. به لطف این قابلیت جدید شما می‌توانید مانند عنوان Mario Kart، ظاهر ماشین‌های کارت خود را شخصی‌سازی کرده و همچنین شکل ظاهری هر شخصیتی که پشت آن ماشین‌ کارتی قرار دارد را نیز تغییر دهید. بنابراین اگر تاکنون در رویای کنترل یک ماشین با نسخه‌ای از کراش باندیکوت با یک کلاه 10 گالونی بر سر را در سر داشتید، باید خوشحال باشید چرا که رویای شما به زودی محقق خواهد شد.

اما در مورد ماشین‌های کارتی، شما تقریبا هر چیزی که تصور کنید را می‌توانید تغییر دهید. چرخ‌ها، ظاهر ماشین‌ها، برچسب‌ها و رنگ همه قسمت‌های ماشین‌ها در Crash Team Racing Nitro-Fueled قابل شخصی‌سازی خواهد بود. به گفته Activision بازیکنان با تجربه حالت بازی Adventure می‌توانند آیتم‌ها و گزینه‌های قابل شخصی‌سازی جدیدی را بدست آورند. همچنین، با جمع آوری سکه نیز می‌توانید به فروشگاه بازی در محیط CTR مراجعه کرده و آیتم‌های شخصی‌سازی جدیدی را خریداری کنید.

Crash Team Racing Nitro-Fueled در تاریخ june 21 (جمعه 31 خرداد 98) بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. در ادامه شاهد نمایش جدید این بازی باشید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه