Menu

تماشا کنید: از بازی Predator: Hunting Grounds برای PS4 رونمایی شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، یکی از تعجب‌آورترین رونمایی‌های اپیزود دوم State of Play در بامداد امروز، معرفی بازی Predator: Hunting Grounds بود؛ بله، همان غارتگر معروف سری فیلم‌های "آرنولو شواتزنگر". Predator: Hunting Grounds توسط IllFonic توسعه می‌یابد؛ استودیویی که پیش از این در ساخت Friday the 13th: The Game به استودیوی اصلی آن کمک کرده بود. با توجه به اینکه بازی در مراحل اولیه‌ی توسعه به سر می‌برد، جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست. البته بر اساس پستی که بر روی وبلاگ Playstation قرار گرفته است، Predator: Hunting Grounds یک تجربه‌ی چند نفره‌ی نامتقارن می‌باشد. بازیکنان، کنترل عضوی از گروه fireteam را در اختیار گرفته و از اسلحه‌هایی نظیر شات‌گان، اسنایپر رایفل، SMG و… استفاده می‌کنند. بازیکن دیگر، کنترل شخصیت غارتگر(Predator) را بر عهده می‌گیرد که از تجهیزات نمادینش مانند حالت بصری پیشرفته و Plasmacaster بهره می‌برد.

بر اساس گفته‌های رئیس IllFonic آقای "چارلز برانگاردت" در وبلاگ Playstation، این استودیو به قصد ساخت بازی‌های ویدئویی بر اساس فیلم‌های سینمایی بنا نهاده شده است:"در ابتدا، ما 12 سال پیش کنار هم جمع شدیم تا بازی‌های ویدئوییِ فیلم‌هایی که دوست داریم را خلق کنیم و Predator یک گزینه‌ی بسیار مناسب به نظر می‌رسید. یک روز بعد از E3، من، جرد گریتزن و جردن متیوسان، ایده‌ی‌مان را با کل تیم در میان گذاشتیم که باعث هیجان‌زده شدن آن‌ها شد. می‌تون گفت که ما، تیمِ فیلم‌های پرشور و طرفدار بازی‌های ویدئویی می‌باشیم."

برای ممکن کردن ساخت این پروژه، IllFonic با کمپانی‌های Sony Interactive Entertainment و Fox همکاری می‌کند، پس اعضای این استودیو می‌توانند شوتری اصیل را توسعه دهند. برانگاردت در این مورد می‌گوید:"اشتیاق تیم ما برای Predator بهمان کمک کرد تا همکاری خود با Sony Interactive Entertainment و Fox را آغاز کنیم. این شرکت‌ها نه تنها به دیدگاه ما ایمان دارند، بلکه دقیقا درک می‌کنند که ما چه چیزی را می‌خواهیم بسازیم." شما می‌توانید تریلر رونمایی از Predator: Hunting Grounds را در زیر تماشا کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

Predator: Hunting Grounds در سال 2020 بر روی PS4 منتشر می‌شود.