Menu

دانلود موسیقی متن بازی Burnout Revenge

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Burnout Revenge، اثری از آهنگسازان مختلف در خدمت شما هستیم.

بازی Burnout Revenge عنوانی در سبک Racing است که توسط استودیوی Criterion Games توسعه یافته و توسط کمپانی Electronic Arts در 13 سپتامبر 2005 برای پلتفرم‌های Xbox و PlayStation 2، و در 7 مارچ 2006 برای Xbox 360 عرضه شد. گیم پلی این بازی درست همانند Burnout 3: Takedown بر پایه‌ی مسابقه در بین ترافیک جاده‌ای و مبارزات با ماشین‌ها شکل گرفته است؛ ولی نسبت به آن نسخه از امکانات بیشتری همچون مودهای جدید و همچنین ویژگی‌هایی مثل Vertical Takedown (نابود کردن ماشین حریفان با فرود آمدن روی آن‌ها) و Traffic Check (رد شدن با فاصله‌ی بسیار کم از کنار ماشین‌هایی که از روبرو می‌آیند) نیز بهره می‌برد.

این بازی پس از عرضه توانست تا به موفقیت چشم گیری رسیده و متوسط امتیاز 90 را در وب سایت متاکریتیک بدست آورد. بسیاری از منتقدان سیستم تخریب بازی و هیجان وجود در مسابقات آن را به شدت ستایش کردند. هرچند که انتقاداتی نیز نسبت به تکراری شدن بازی پس از مدتی خاص و نبود برندهای معروف اتومبیل در آن (که کاملا مشخص است چرا اجازه استفاده از لایسنسشان را به سازندگان نداده بودند) هم به آن وارد شد. بعدها و در 22 ژانویه‌ی 2008 نیز نسخه‌ی بعدی این سری با نام Burnout Paradise عرضه شد که مکانیک‌های این نسخه را ارتقا داده و سری را وارد حالت Open World کرد.

دانلود موسیقی متن بازی Burnout Revenge

Burnout Revenge Original Soundtrack

ناشر: ندارد – نسخه Game Rip

تاریخ انتشار: 2005

قیمت کلی: ندارد

تعداد قطعات موسیقی: 41 قطعه

مدت زمان کلی: 02 ساعت و 39 دقیقه و 18 ثانیه

کیفیت: MP3 256

آهنگسازان: Junkie XL, Apocalyptica, Andy Hunter, Comeback Kid, The Bravery و سایرین

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 310.61 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Fall Out Boy – Dance, Dance

!Apocalyptica – Life Burns [موسیقی پیشنهادی]

…Avenged Sevenfold – Beast [موسیقی پیشنهادی]

(The Bravery – An Honest Mistake (Superdicount Remix

Andy Hunter – Come on

Junkie XL – Today [موسیقی پیشنهادی]

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم