Menu

آمار فروش هفته‌ی اول بازی Mordhau منتشر شد

بازی Mordhau به تازگی و در سبک مبارزه‌ای عرضه شده و به نظر می‌رسد که نوانسته آمار فروش خوبی را از خود به جای بگذارد. این بازی که در حدود یک ماه پیش عرضه شده، در دوران قرون وسطی جریان دارد و جنگ‌های آن دوران را شبیه سازی می‌کند. همچنین این بازی به مانند اکثر بازی‌های روز دارای حالت بتل رویال است که در آن 64 نفر به جان هم انداخته می‌شوند و آخرین نفری که زنده بماند، برنده خواهد شد و قطعا وجود این حالت در بازی باعث شده تا کاربران بیشتری به این بازی جذب شوند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از وب سایت PC Gamer، به تازگی و در جدیدترین اخبار منتشر شده، استودیوی سازنده‌ی این بازی، Triternion، آمار فروش هفته‌ی اول این بازی را اعلام کرد. بر طبق آماری که از سوی سازندگان این بازی منتشر شده، این بازی توانسته است از زمان عرضه‌ی خود در تاریخ 29 آوریل نزدیک به 500 هزار نسخه فروش داشته باشد که آمار خوبی برای این بازی و همچنین سازندگانش محسوب می‌شود. در همین راستا نیز سازندگان این بازی در پستی گفتند که:

"ما حتی در رویاهایمان هم چنین چیزی را تصور نمی‌کردیم. تا به امروز 500 هزار نسخه از بازی فروخته شده و همچنین در روز گذشته بازی توانست به رکورد 60 هزار نفر کاربر همزمان در Steam برسد. این اعداد و ارقام برای ما باورنکردنی هستند و ما هنوز باور نکردیم که Mordhau در میان ده بازی پرطرفدار Steam قرار گرفته است. "

با وجود تمام این آمار و ارقامی که منتشر شده، این بازی از مشکلات مختلفی در زمان لانچ خود رنج می‌برد. سرورهای این بازی در ابتدا ضعیف بودند و همین معضل نیز باعث بروز مشکلاتی در زمینه امتیازدهی کاربران شده بود. البته Triternion از مشکلات این بازی آگاه است و بر طبق اولویت بندی مشخصی سعی در رفع مشکلات اساسی بازی دارد و به زودی نیز بروزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر خواهد کرد. همچنین در قرار است در آینده سرورهای جدیدی برای بازی ایجاد شود تا از مشکلات مربوط به سرورها کاسته شود.