Menu

بازی‌های جدید سری Need for Speed و Plants vs. Zombies در پاییز سال جاری عرضه خواهند شد

شرکت Electronic Arts در جدید‌ترین گزارش مالی منتشر شده خود اعلام کرد که نسخه‌ای جدید از سری بازی‌های Need for Speed و Plants vs. Zombies برای عرضه در زمانی بین ماه‌های اکتبر و دسامبر (اوایل مهر تا اوایل دی) برنامه‌ریزی شده‌اند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot در گزارش منتشر شده زمان عرضه بازی‌های جدید از سری Need for Speed و Plants vs. Zombies در همان بازه‌ای است که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در آن منتشر می‌شود. در این گزارش این دو بازی برای پلتفرم‌های کنسولی و PC لیست شده‌اند و احتمالا برای Xbox One، PS4 و PC عرضه خواهند شد. یا این وجود در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دو بازی منتشر نشده است. البته EA تایید کرده است که بازی جدید Plants vs. Zombie یک عنوان شوتر خواهد بود. البته با توجه به لیست شدن Plants vs. Zombies: Garden Warfare 3 از سوی یک خرده‌فروشی این شایعه نیز وجود دارد که بازی جدید این سری در واقع نسخه دیگزی از سری بازی های Plants vs. Zombies: Garden Warfare باشد. در جریان آخرین گزارش مالی که پیش از این از سوی EA منتشر شده بود بلیک یورگنسن (Blake Jorgensen)، مدیر اجرایی و مالی EA درباره این دو بازی گفته بود:

"با نگاهی به آینده، برای عرضه عنوان جدید خود، Anthem، برای توسعه Apex Legends و Titanfall، انتشار بازی‌های جدید از Plants vs. Zombie و Need for Speed و اضافه شدن Star Wars Jedi: Fallen Order به عناوین سرگرمی‌مان، خوشحال هستیم."

در این گزارش همچنین اعلام شده است که عنوان مستقل Sea of Solitude که پیش از این در جریان رویداد EA Play 2018 از آن رونمایی شده بود در تاریخی بین جولای و سپتامبر (10 تیر تا 8 مهر) بر روی کنسول‌ها و PC عرضه خواهد شد. بازی ماجراجویی که شما را در غالب شخصیت زن جوانی به نام Kay در شهری غرق شده و پر از موجوداتی با چشم‌های قرمز قرار می‌دهد. از آنجایی خود شخصیت Kay در حال تبدیل شدن به یکی از آن هیولاهایی است که شهر را آلوده کرده‌اند، به دنبال راهی است تا دوباره به انسان تبدیل شود.