Menu

رئیس Platinum Games: مایکروسافت و Platinum هردو در لغو ساخت بازی Scalebound مقصر بودند

لغو هر بازی ویدیویی همیشه ناامید کننده است اما در مورد Scalebound این موضوع تا حد زیادی برای طرفداران ناراحت کننده بود. اکنون که تقریبا دو سال و نیم از انتشار خبر آن گذشته، آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba) به عنوان رئیس Platinum Games، در رابطه با این موضوع صحبت کرده است. گرچه بسیاری از افراد به سرعت بعد از انتشار خبر لغو این بازی به سرزنش Microsoft پرداختند، آتسوشی از این ناشر دفاع می‌کند و می‌گوید هر دو سمت در "شکست" Scalebound نقش داشتند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، اینابا در مصاحبه‌ای با VGC مدعی شد "هر دو سمت شکست خوردند" و بازی در وضعیت خود به آن چیزی که می‌خواستند نرسیده بود. او ادامه داد:

"دیدن اینکه طرفداران از مایکروسافت بخاطر لغو مراحل ساخت Scalebound عصبانی شدند برای ما آسان نبود، چون حقیقت این است که وقتی هر بازی در حال توسعه نتواند به انتشار برسد، یعنی هر دو سمت شکست خوردند. من فکر می‌کنم در برخی زمینه‌ها می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و بخش‌هایی هم وجود داشت که مایکروسافت به عنوان شرکت همکار می‌توانست بهتر باشد زیرا هیچ‌کس نمی‌خواهد یک بازی لغو شود."

توسعه بازی‌های ویدیویی پیچیده‌تر از آن چیزی است که برخی طرفداران معمولی فکرش را می‌کنند و قطعا در چنین زمینه‌هایی برخی فاکتورها وجود دارند که خارج از فهم و دانش ما هستند. با توجه به نحوه همکاری مایکروسافت با استودیوها در گذشته، آسان بود که در آن زمان به سرزنش این شرکت بپردازیم اما قطعا استدلال‌ و دلایل بیشتری باعث خاموشی Scalebound شد.

اینابا در ادامه افزود:

"ما قطعا نمی‌توانیم وارد جزئیات آن شویم زیرا به عنوان یک کارمند، قوانینی برای خود داریم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم با ناشری که به ما فرصت ساخت یک بازی را داد، به بدی رفتار نشود. حقیقت این است که ما نمی‌خواهیم مایکروسافت مورد سرزنش و خشم طرفداران باشد زیرا توسعه بازی سخت است و مطمئنا هر دو سمت درس‌ گرفتند."

در پایان لطفا دیدگاه خود درباره Scalebound و صحبت‌های اخیر اینابا به اشتراک بگذارید.