Menu

گزارش مالی Capcom: عنوان Monster Hunter World به پرفروش‌ترین بازی تاریخ این شرکت تبدیل شد

شرکت Capcom در جدیدترین گزارش خود از سال مالی 2018/19 اعلام کرد که بازی Monster Hunter World با فروش بیش از 12 میلیون نسخه بر روی پلتفرم‌های PC ،PS4 و Xbox One، به پرفروش‌ترین بازی این ناشر بازی‌های ویدئویی تبدیل شده است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamespot این شرکت ژاپنی درباره فروش این بازی گفته است:

"Monster Hunter World به فروش فوق‌العاده‌اش ادامه می‌دهد. با فروش کلی بیش از 12 میلیون نسخه، رکورد پرفروش‌ترین بازی تاریخ کمپانی شکسته شد."

در گزارش این شرکت همچنین اعلام شده است که بازی‌های Resident Evil 2: Remake و Devil May Cry 5 به ترتیب بیش از 4 و 2 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. البته این مورد را باید در نظر گرفت که آمار اعلام شده بر اساس تحویل بازی‌ها به خرده‌فروشی‌ها است و تعداد نسخه‌هایی که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفته در این آمار محاسبه نشده‌اند.

فروش فوق‌العاده این عناوین به Capcom کمک کرده است که با افزایش 13% نسبت به سال گذشته، 18 میلیارد ین (164 میلیون دلار آمریکا) سود (بدون مالیات) کند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که به دنبال بهبود فرهنگ کاری برای کارمندانش است. موضوعی که اخیرا با شکایت کارمندان Rockstar و Epic از اضافه‌کاری بیش از حد برای شرکت‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

"از ابتدای آوریل 2019، قوانین مربوط به کار برای افزایش اثرگذاری اصلاح خواهند شد. این تغییرات شامل کاهش زمان‌ کاری است. موضوعی که اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان بخشی از اقدامات لازم برای ترویج ایجاد تعادل میان کار و زندگی و کاهش ساعت‌های اضافه کاری، شرکت تلاش می‌کند تا سطح سلامتی کارمندان را با تشویق به استفاده از مرخصی با حقوق و برگزاری ماهانه 9 جلسه سلامت و امنیت، حفظ و بهبود ببخشد. Capcom همچنین به دنبال این است که محیطی برای حمایت از پرورش و تربیت فرزندان کارمندان ایجاد کند و کار‌هایی نظیر ساخت مراکز نگهداری از کودکان انجام دهد تا کارکنان فرصتی برای ادامه کارشان داشته باشند. شرکت همچنین به دنبال پرورش فرهنگ همکاری است تا امکان کسب رضایت کاری برای حفظ استعداد‌های درخشان خود را فراهم می‌کند."

همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود در تابستان پیش‌رو Capcom برای اولین بار بازی Devil May Cry را بر روی Nintendo Switch عرضه خواهد کرد و برای بازی Monster Hunter World نیز رویداد ویژه‌ای به نام Spring Blossom Fest، را تا 16 می (26 اردیبهشت) برگزار می‌کند.