Menu

هیدئو کوجیما تصاویر جدیدی از Death Stranding به اشتراک گذاشت

اگر شما رئیس استودیوی Kojima Productions آقای "هیدئو کوجیما" را در توئیتر دنبال کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که طی چند هفته‌ی اخیر، او در حال اشاره به موارد مختلفی در ارتباط با پروژه‌ی در دست ساخت استودیو یعنی Death Stranding بوده است. کوجیما، نه تنها با انتشار تصویری، به تریلر جدید بازی اشاره می‌کند، بلکه به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، تصاویر جدیدی از آن را به اشتراک گذاشته است. اما مشکل اصلی اینجاست که نمی‌توانیم بگوییم چه چیزی در این تصاویر در حال رخ دادن می‌باشد. در اوایل این ماه، اولین تصویر از تصاویر ذکر شده را منتشر کرد که ظاهرا، Death Stranding در حال اجرا بر روی یک مانیتور می‌باشد. اما به دلیل تار بودن و عدم نمایش کامل صفحه‌ی مانیتور، ما واقعا نمی‌توانیم ببینیم که چیزی بر روی صفحه در حال نمایش است. هر چند که شاید کارکتر داخل تصویر، پروتاگونیست اصلی بازی یعنی Sam باشد. موضوعی که این تصویر را کمی جالب می‌کند، این است که برخی طرفداران متوجه شده‌اند که در قسمت پایین عکس، چیزی شبیه به یک تصویر هنری یا پوستری از Death Stranding دیدده می‌شود. ما به سختی می‌توانیم لوگوی Death Stranding را بر روی این شیء یا هر چیزی که هست و هم‌چنین، سایه‌ای قرمز رنگ را ببینیم. برخی طرفداران به این فکر افتاده‌اند که اولین عکس منتشر شده توسط کوجیما، پوستری از کارکتر مردی با ماسک طلایی(The Man With a Golden Mask) با صداپیشگی "تروی بیکر" می‌باشد. دلیل این ایده، محفظه‌ی نگه‌داری بچه‌ای بود که مردی با ماسک طلایی با خود حمل می‌کرد و رنگ آن محفظه، قرمز بود.

دومین تصویر، روز دوشنبه توسط کوجیما منتشر شد. از بین تصاویر به اشتراک گذاشته شده‌ی او، این یکی از همه مبهم‌تر است. به نظر می‌رسد که باز هم Death Stranding در حال اجرا بر روی بک‌گراوند و پشت خوراکی‌های تصویر می‌باشد. با توجه به تار بودن این عکس و سیاه و سفید بودن آن، خیلی مشکل است که بگوییم چه چیزی در حال نشان داده شدن است، اما برخی می‌گویند که ما باز هم Sam را می‌بینیم.

سومین و چهارمین تصویر، واضح‌ترین عکس منتشر شده توسط کوجیما در بین همه‌ی آن‌ها می‌باشد، اما باز هم اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی‌دهند. نابغه‌ی ژاپنی، کپشن "من و Sam در حال استراحت می‌باشیم" را با این تصویر آپلود کرده است که در جلوی آن، کنترلر Duslshockers 4 به چشم می‌خورد. بر اساس صفحه‌ی مانیتور، سم در حال ایسادن یا نشستن بین علف‌ها می‌باشد و شبیه به تصاویری است که در تریلر E3 2018 بازی دیده بودیم.

با وجود اینکه تصاویر بالا هیچ‌ چیزی را تایید نکرده و جزئیات جدیدی را مشخص نمی‌کنند، اما کوچکترین موارد از مرموزترین پروژه‌ی نسل هشتم، ارزشمند به نظر می‌رسد. اگر خوش‌شانس باشیم، می‌توانیم تریلر جدید بازی را در اپیزود دوم State of Play که بامداد جمعه پخش می‌شود، ببینیم. راستی، آن تصویری که کوجیما از ادیت تریلر و ویدئوی جدید Death Stranding منتشر کرد را یادتان هست؟ برخی طرفداران متوجه شده‌اند که جدیدترین تریلر بازی، 8 دقیقه طول می‌کشد؛ البته هنوز رسمی نیست.