Menu

Rage 2 با رزولوشن 900p بر روی Xbox One اجرا خواهد شد

Rage 2 عنوانی در سبک شوتر اول شخص می‌باشد که توسط استودیوهای id Software و Avalanche توسعه یافته و شرکت Bethesda وظیفه‌ی انتشار آن در دنیا را بر عهده خواهد داشت. نسخه‌ی اول این عنوان در نسل هفتم و سال 2011 بر روی کنسول‌های نسل هفتم و PC عرضه شده بود. برای ساخت بازی دوم از موتور گرافیکی استودیو Avalanche یعنی Apex Engine استفاده شده که منجر به خلق محیط‌های پرجزئیات شده است. تنها یک هفته تا عرضه این عنوان مورد انتظار زمان باقی مانده و از آن‌جا که چندی پیش متوجه شدیم مراحل ساخت این اثر به پایان رسیده است، تاریخ عرضه مشخص شده جا به جا نخواهد شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، بازی Rage 2 بر روی Xbox One با رزولوشن 900p اجرا خواهد شد که کمی ناامید کننده است.

مدیر بخش ارتباطات Bethesda، "جیسون لیوی"، در وبسایت رسمی این شرکت جزئیاتی از رزولوشن اجرایی Rage 2 بر روی پلتفرم‌های مختلف اعلام کرد. بازیکنان PS4 توانایی تجربه این عنوان با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 را خواهند داشت در حالی که کنسول Xbox One بازی را با نرخ فریم 30 و رزولوشن 900p اجرا می‌کند. در مورد Xbox One X و PS4 Pro نیز اعلام شد قابلیت اجرای بازی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 را خواهند داشت.

استودیو id Software و Avalanche قبلاََ در یک گفت و گوی جامعه اعلام کرده بودند، در نسخه دوم RAGE بر روی بخش روایتی تمرکز ویژه‌ای خواهند داشت اما با توجه به گفته‌های اخیر آن‌ها، شاهد داستانی گسترده و عمیق نخواهیم بود. به نظر می‌رسد با داستانی کوچک‌تر اما به خوبی روایت شده رو به رو هستیم که بازیکنان را به ادامه دادن تشویق می‌کند. کارگردان بازی، "مگنوس ندفورس"، در جریان مصاحبه‌ای با VG247 اعلام کرد، هسته روایتی و داستانی RAGE 2 از طریق تعامل با NPCها و محیط دریافت می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟