Menu

عنوان Devil May Cry برای Nintendo Switch تایید شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از GamingBolt، چندی پیش شرکت Capcom اعلام کرد، عنوان Devil May Cry در سه ماهه تابستان برای پلتفرم Nintendo Switch منتشر خواهد شد. منتظر Devil May Cry HD Collection نباشید چرا که فقط نسخه اول این سری برای پلتفرم Nintendo رونمایی شده است.

Devil May Cry نخست در سال 2001 برای پلتفرم PS2 عرضه شد و توانست نظر بسیاری از بازیکنان و منتقدین را به خود جلب کند. بازیکنان در این ماجراجویی با دانته و تریش همراه خواهند شد تا پس از مبارزه با شخصیت‌های بدی مانند نلو آنجلو و ماندس، به ورژیل، برادر دوقلوی دانته، رسیده تا شاهد یک مبارزه حماسی باشیم. همانطور که می‌دانید در سال 2012 این عنوان در قالب Devil May Cry HD Collection بر روی PS3 و Xbox 360 عرضه شد و همچنین در سال 2018 شاهد انتشار این کالکشن بر روی PC،PS4 و Xbox One بودیم.

به احتمال زیاد نسخه بهبود یافته HD برای Switch پورت شود اما اگر چنین چیزی رخ ندهد، قیمت‌گذاری آن از سوی Capcom دیدنی خواهد بود. به نظر می‌رسد Capcom در مورد سایر نسخه‌ها تردید دارد و باید موفقیت بازی اول را ببیند تا چراغ سبز پورت سایر بازی‌ها را صادر کند.

نظر شما در این باره چیست؟